    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: [OT] Z8350 i wymienny dysk ssd
    Date: Sun, 20 Oct 2019 19:25:56 +0200

    On 20/10/2019 19:02, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    > Który konkretnie?
    > https://www.google.pl/search?q=rover&client=opera&hs
    =YVH&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj6od2HpKvl
    AhXGmIsKHXCpBtMQ_AUIESgB&biw=1280&bih=703

    Ten przez w.

    > Prędkość dyndania?... Na USB2 dynda a na USB3 nie dynda?

    Transferu. Na USB2 jest ale na USB3 jest lepszy.

    > IMO ten ktoś (mając problemy z gubieniem peryferiów)
    > chciał coś kompaktowego do przeglądarki -- dostał poradę.

    Ktoś chciał zapytać czy można gdzieś w okolicy tanio zjeść obiad a Ty
    zachwalasz marchewkę nie dostrzegając pozostałych składników dania. To
    internet wiec się nie dziwie, ale jednocześnie licze na to że może tym
    razem...

    > MikroSD bywa szybkim łączem -- niekoniecznie opartym o USB2.

    SD w tabletach sporadycznie bywa podpięte czymś szybkim do CPU. Bardzo
    często nie masz co liczyć na prędkości powyżej 20MB/sek, dotyczy to
    nawet, wydawało by się, wypasionych laptopów produkowanych w ostatnich
    latach. Dodatkowo bywa że podczas kopiowania z SD procesor jest
    zajmowany w 100% ponieważ CPU uczetniczy dość intensywnie w tym
    kopiowaniu z uwagi na blejakość hardware. I to nie jest oparte o ssanie
    z palca tylko o obserwacje i pomiary na kilkunastu modelach.

    > Podczas kopiowania karty chyba jej nie zgubi.

    Ale wtedy pozostaje problem gdzie wsadzić tą drugą z której chce
    kopiować. Dwie na raz nie da rady, już sprawdzałem.

    > ale co wówczas, gdy ktoś zaliczy Twą odpowiedź znad cytatu do plucia?

    A jeśli zaliczy ją taki na ten przykład Eneuel, to czy w ogóle warto się
    tym przejmować? Czymże jest ten Eneuel wobec choćby drobiny piasku?
    Iluzją jeno, popiskiwaniem na kabelkach ethernetu, duchem zamglonym z
    czeluści usenetów wyjętym, wręcz nikim.

    Ciekawe jak zaliczyć wypowiedzi o analfabetach. Przypuszczam że do
    plucia nia pasuje. Może do łaski?

    > Uzna tym samym, iż gubię się w swych klasyfikacjach -- raz zaliczam
    > Cię do quasianalfabetów, innym razem do plujących analfabetów...

    Celów nie pojmuje ale to chyba jakaś krucjata wobec <smieszna
    literka>analfabetów złośliwie tylko mylona z brakiem sensu w życiu.

    > [czuję się pokonany...]

    Ja zaś jestem przekoanny że niebawem i o wągrach na dupie coś poczytam.
    Czekam z cierpliwością, lista stanów fazowych wypowiedzi Eneuelów
    wszelakich jest długa ale skończona. Powinieneś zdążyć.