  • Data: 2012-10-27 18:56:20
    Temat: Re: [OT] lekkie - wycena instalacji elektr.
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <news> napisał:

    > To znaczy zakończona otwartym naczyniem zbiorczym i ten agresywny
    > tlen ma tam swobodny dostęp a w czasie pacy część wody odparuje,
    > część wycieknie jakimiś nieszczelnościami i trzeba co jakiś czas
    > wodę z wodociągu dopuszczać, myślę że średnio 2 razy w roku następuje
    > tym sposobem wymiana całej wody w instalacji.

    Dwa razy w roku?! To dopiero musi być spartolona!

    > Czy ty naprawdę nie potrafisz sobie przekroić jakiegoś starego
    > lutu i sprawdzić jego stanu?

    Nie potrafię, naprawdę. Kiedyś mnie to z jakichś powodów interesowało,
    czytałem trochę na ten temat i coś jeszcze pamiętam. Ludzie badali to
    jakimiś mikroskopami elektronowymi, a ja takich rzeczy w domu nie trzymam.

    > No to powiedz mi w jaki sposób zalanie skrętki lutem obniża jej odporność?

    W sposób znaczący i mierzalny. Nie że unikam odpowiedzi, po prostu
    tyle wiem. Jakie zjawiska na to wpływają, to już napisałem wcześniej,
    a dokładnego tłumaczenia wraz z analizą ilościową się nie podejmuję.

    --
    Jarek