  • Data: 2012-10-31 16:16:53
    Temat: Re: [OT] lekkie - wycena instalacji elektr.
    Od: "Krzysztof Kucharski" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzień dobry

    Użytkownik <news> napisał w wiadomości
    news:509138a4$0$1311$65785112@news.neostrada.pl...

    > Nie są połączeniami ciągłymi!
    [...]

    Podaj w takim źródło definicji połaczenia galwanicznego, z łaski
    swojej.
    ;-)

    > No słucham jakie to niezwykłe obciążenia mechaniczne i termiczne tam
    > występują że lut nie podoła?
    [...]

    Podaj graniczną wartość temperatury żyły przewodu
    elektroinstalacyjnego.
    Dla ułatwienia dodam, że wartość okreslona jest stosowną normą.

    > Z prostej przyczyny ekonomicznej, zaciskanie jest tanie i proste i
    > czadami demontowalne i nie wymaga wykwalifikowanego pracownika bo
    > prawie każdy potrafi obsługiwać śrubokręt, chociaż może niedługo i
    > na niego będą dawać uprawnienia (np:uprawnienie H3 na krzyżak:)
    [...]

    OK, sprowadziłeś mnie do swojego poziomu i pokonałeś doświadczeniem
    ;->

    > Nie jestem frajer i mam je za FREE z chomikuj.pl albo z roboty:)
    [...]

    Tak sądziłem ;-)

    Nie mam więcej pytań

    Z wyrazami nieustającego poważania - Krzysztof Kucharski