eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykle[OT] modyfikacje silnika - odciążanie układu korbowego › Re: [OT] modyfikacje silnika - odcišżanie układu korbowego
  • Data: 2009-11-12 14:10:38
    Temat: Re: [OT] modyfikacje silnika - odcišżanie układu korbowego
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2009-11-12, Jacot <j...@m...pl> wrote:
    >
    > A jakby tak cale wagi zrobic z alaminium? Z ciezarkami do
    > zrownowazenia co powinno byc o tyle latwiejsze, ze w oryginale etka
    > jakos specjalnie precyzyjnie wywazona nie byla a silnik w zastosowaniu
    > lotniczym to jak byc moze blednie sie domyslam, trzaby wywazyc na
    > waski stosunkowo zakres obrotow?
    > Jeno ze Etka ma wal 3 czesciowy a nie 5, prosciej bylo nowy wal
    > wykonac.
    >
    A to sie w ogole da wywazyc? No chyba zeby w aluminiowe przeciwwagi
    wcisnac metalowe walce coby zrownowazyc wage korby i tloka?
    No i pozostaje pytanie co z wytrzymaloscia takiego walu?

    A z wywazaniem nie jest tak, ze wywaza sie po prostu? Sily powstajace
    w skutku zlego wywazenia z tego co sie orientuje nie rosna liniowo
    wzgledem predkosci obrotowej a troche szybciej, wiec skoro silnik
    pracuje wiekszosc czasu na wysokich obrotach to musi byc dokladnie
    wywazony?

    --
    Artur
    ZZR 1200

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: