  • Data: 2020-10-21 17:59:54
    Temat: Re: OT - wygłuszenie pompy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik heby h...@p...onet.pl ...

    > Cześć.
    >
    > Piszę tutaj bo akurat w samochodach wygłuszenia stosuje się
    > powszechnie.
    >
    > Mam pompę do basenu. Jest dość spora i hałasuje. Nie dlatego że
    > jest uszkodzona, tylko jest do filtru piaskowego co oznacza że ma
    > po psotu sporą moc.
    >
    > Jest zamknięta w obudowie plastikowej i chłodzi się cieczą. Nie ma
    > problemu więc z zatkaniem jej szczelnie.
    >
    > Pompa czasami narażona jest za spryskanie wodą.
    >
    > Takie coś:
    > https://maleomi.pl/112582-thickbox_default/bestway-p
    ompa-piaskowa-d
    > o-basenu-7570lh.jpg

    Po pierwsze jestes chyba mocno przewrazliwiony bo mi ona jakos mocno
    nie przeszkadza jak pracuje.
    Po drugie ustawiaj sobie zeby pracowała jak cie nie ma w domu -
    przeciez nie włączasz jej na 24h...
    Po trzecie moze zbuduj jej jakis ładny drewniany kurnik, wygłusz go
    jakims styro i zaprojektuj go tak zeby łatwo było otworzyc (jakis mały
    daszek na podnosnikach takich jak masz przy masce samochodowej?
    Pare złotych a nie bedzie szpecic ogrodu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert