  • Data: 2009-11-30 23:03:37
    Temat: Re: [OT] zmywarka
    Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    identifikator: 20040501 wrote:
    > sory że OT, ale nie ma za bardzo gdzie zapytać, Kto z Was
    > zakupił sobie zmywarkę do naczyń? chciałbym się dowiedzieć
    > wszystkich za i przeciw? czy trzeba domywać garnki po
    > zmywaniu w zmywarce? jak to jest ze szklankami, słoikami i
    > garnkami - też zmyje?

    zaschnietego syfu moze nie ruszyc, zle ulozysz naczynia - bedzie trzeba domyc.
    60cm i zadnej mniejszej. Ja myje srodkami z LIDLA marki W5 (sa tanie) i jest
    OK. Sa srodki 3x drosze - to te ktore reklamuja glupie pipy w telewizji.
    Roznicy nie widze?

    Na co trzeba uwazac? Mam siemensa i jakis kretyn zaprogramowal ja tak ze po
    ponownym wlaczeniu ustawia sie na poprzedni program, np dzis odpalilem zmywarke
    i zapomnialem wlaczyc tryb normalny a wczesniej byl ustawiony tryb szybki/eco
    dla samych szklanek. Efekt taki ze tryb ECO nie zmyje normalnych brudow z
    obiadu. Ale to szczegol.

    naczynia musza byc inteligentne czyli miec rowki by woda splywala, miejsca
    laczenia rondla z uchwytem - tez, inaczej naleci Ci tam woda i wyleci dopiero
    jak bedizesz wyciagal niby suche i czyste ze zmywarki. Woda ta bedzie
    "syfiasta" i pobrudzi inne, czyste naczynia jak nie bedziesz uwazal - wyleje
    sie.

    Mam jakies chinskie garnki i woda zbiera sie pod uchwyem szklanej pokrywy, nie
    wyplywa sama - a sie tam dostaje. Magia... cisnienie i temperatura pewnie
    sprawia ze sie udaje jej tam utknac. Jako ze jest to woda ze srodka mycia to
    jest brudna. Ot co musze kupic nowe garnki i to jakies lepsze tak by do
    indukcji sie nadawaly w przyszlosci, to zakup na lata wiec warto wydac.

    Aluminium nie wkladac bo bedzie wyzarte i nie ladne. Mam tez jakis starszy
    rondelek z taka jakby ebonitowa raczka, zmywarka sprawila ze raczka z czarnej
    blyszczacej zrobila sie szara i matowa. Ale mowie - mam za duzo staroci w
    kuchni to nie moge zbyt marudzic, to nie wina zmywarki. Kubki z IKEA - jedne
    maja otworek na spodzie kubka by woda sciekala, inne nie maja - efekt: czasami
    zostaje tam woda. Odwroc swoj kubek i zobacz czy lejac wode "na spod od d...
    strony" moze latwo splynac.

    Szklanki, sloiki myje super. Zawsze wkladam po musztardzie, majonezie,
    keczupie - mam czyste i odnosze do pojemnika na szklo na osiedlu.

    Ponoc nie mozna wkladac naczyn z teflonowym pokryciem - PRAWDA czy FALSZ?

    Ogolnie kupuj maszyne bo zona bedzie cie po jajkach calowac ;)