    From: dantes <d...@q...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Obniżone zawieszenie
    Date: Tue, 13 Sep 2022 14:14:51 +0200

    Dnia Tue, 13 Sep 2022 09:32:21 +0200, trybun napisał(a):

    > Może ktoś z stosujących takie triki napisać o motywach? I jeszcze jeśli
    > łaska o szerokości opon. Pytam bo jak dla mnie nisko siedzące auto o
    > szerokich monstrualnie szerokich oponach wygląda pokracznie.

    Nie stosuję, ale tez mnie to zniesmacza...

    Faktem jest, że wygląda to niczym kucający dzieciak
    robiący "psipsi" lub "keke".
    Ale to już "level 2" wieś-tuningu...
    bo już nie w stodole, gdzie przykręcali
    do tylnej klapy bagażnika (na słupkach)
    spoiler z blachy ocynkowanej...
    Tylko do tego potrzebny jest już "warsztat"...

    Niewątpliwie chodzi o tzw.: ujemny promień zataczania,
    który niewątpliwie "pomaga" przy pokonywaniu "ciaśniejszych zakrętów".
    I o ile zrobiony z głową może dać pozytywny efekt, to to co widzisz na
    ulicach, plus do tego przewymiarowane felgi...
    to najzwyklejsze bicie gruchy w rękawiczkach od pierwszej komunii...
    czyli motoryzacyjna masturbacja.

    Co do szerokości opon...
    szersza daje większą przyczepność, pod warunkiem, że masturbator
    nie przesadził...