  • 1. Data: 2022-09-13 09:32:21
    Temat: Obniżone zawieszenie
    Od: trybun <M...@j...cb>

    Może ktoś z stosujących takie triki napisać o motywach? I jeszcze jeśli
    łaska o szerokości opon. Pytam bo jak dla mnie nisko siedzące auto o
    szerokich monstrualnie szerokich oponach wygląda pokracznie.

  • 2. Data: 2022-09-13 09:53:15
    Temat: Re: Obniżone zawieszenie
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 13-09-2022 o 09:32, trybun pisze:
    > Może ktoś z stosujących takie triki napisać o motywach? I jeszcze jeśli
    > łaska o szerokości opon. Pytam bo jak dla mnie nisko siedzące auto o
    > szerokich monstrualnie szerokich oponach wygląda pokracznie.

    Dla mnie też.
    Ale widać gusta są tak przeróżne, że szkoda się angażować w ich ocenę.

  • 3. Data: 2022-09-13 11:38:46
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

> [...]

    > łaska o szerokości opon. Pytam bo jak dla mnie nisko siedzące auto o
    > szerokich monstrualnie szerokich oponach wygląda pokracznie.

    Motywy są proste, stać mnie to niech inni zazdroszczą.
    To że ci inny patrzą na to jak na debilizm nie ma znaczenia.
    Ważne że posiadacz "się wyróżnił" z tłumu.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2022-09-13 14:14:51
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Tue, 13 Sep 2022 09:32:21 +0200, trybun napisał(a):

    > Może ktoś z stosujących takie triki napisać o motywach? I jeszcze jeśli
    > łaska o szerokości opon. Pytam bo jak dla mnie nisko siedzące auto o
    > szerokich monstrualnie szerokich oponach wygląda pokracznie.

    Nie stosuję, ale tez mnie to zniesmacza...

    Faktem jest, że wygląda to niczym kucający dzieciak
    robiący "psipsi" lub "keke".
    Ale to już "level 2" wieś-tuningu...
    bo już nie w stodole, gdzie przykręcali
    do tylnej klapy bagażnika (na słupkach)
    spoiler z blachy ocynkowanej...
    Tylko do tego potrzebny jest już "warsztat"...

    Niewątpliwie chodzi o tzw.: ujemny promień zataczania,
    który niewątpliwie "pomaga" przy pokonywaniu "ciaśniejszych zakrętów".
    I o ile zrobiony z głową może dać pozytywny efekt, to to co widzisz na
    ulicach, plus do tego przewymiarowane felgi...
    to najzwyklejsze bicie gruchy w rękawiczkach od pierwszej komunii...
    czyli motoryzacyjna masturbacja.

    Co do szerokości opon...
    szersza daje większą przyczepność, pod warunkiem, że masturbator
    nie przesadził...

  • 5. Data: 2022-09-13 17:26:50
    Od: Pete <n...@n...com>

> [...]
    > łaska o szerokości opon. Pytam bo jak dla mnie nisko siedzące auto o
    > szerokich monstrualnie szerokich oponach wygląda pokracznie.

    Konstruktorów z F1 trzeba zapytać, bo to oni tę modę wprowadzili.

    --
    Pete

  • 6. Data: 2022-09-13 17:36:51
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Mnie niskopodwoziówki nie kręcą ;-)

  • 7. Data: 2022-09-13 17:39:18
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-13-września-2022 o 11:38, RadoslawF pisze:

    > Ważne że posiadacz "się wyróżnił" z tłumu.

    O to to to...

    Stare auto w oryginale.

    Ale to przychodzi z wiekiem ;-)

  • 8. Data: 2022-09-14 11:57:44
    Od: trybun <M...@j...cb>

> [...]
    > jeśli łaska o szerokości opon. Pytam bo jak dla mnie nisko siedzące
    > auto o szerokich monstrualnie szerokich oponach wygląda pokracznie.

    Jak widać po odpowiedziach nie ma tu zwolenników takiego tuningu. A
    zapytałem bo znajomy ma Audicę z lat 70/80, symbol chyba B2. Auto
    wygląda jak spod igly, komfort prowadzenia (choć bez wspomagania
    kierownicy} nieporównywalny z żadnym znanym mi obecnie autem. No a
    kretyn szarpnął się na obniżenie podwozia i szerokie opony, jeździ to
    teraz jak chłopska fura drabiniasta, na pytanie po co zapłacił ekstra za
    popsucie sobie samochodu mówi że chciał poprawić jego wygląd, aby auto
    wyglądało bardziej "rasowo"... Qrwa, ręce opadają.

  • 9. Data: 2022-09-15 07:30:27
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 14.09.2022 11:57, trybun wrote:
> [...]
    > popsucie sobie samochodu mówi że chciał poprawić jego wygląd, aby auto
    > wyglądało bardziej "rasowo"... Qrwa, ręce opadają.

    A to że wybrał telewizor w kolorze srebrnym, też Cię uwiera?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 10. Data: 2022-09-15 12:16:47
    Od: trybun <M...@j...cb>

    > A to że wybrał telewizor w kolorze srebrnym, też Cię uwiera?

    Nie, ale jak widzę jak niektórzy się obchodzą z swoimi autami to
    normalnie mam ochotę dać w ryja.