    From: trybun <M...@j...cb>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Obniżone zawieszenie
    Date: Wed, 14 Sep 2022 11:57:44 +0200

    W dniu 13.09.2022 o 09:32, trybun pisze:
    > Może ktoś z stosujących takie triki napisać o motywach? I jeszcze
    > jeśli łaska o szerokości opon. Pytam bo jak dla mnie nisko siedzące
    > auto o szerokich monstrualnie szerokich oponach wygląda pokracznie.

    Jak widać po odpowiedziach nie ma tu zwolenników takiego tuningu. A
    zapytałem bo znajomy ma Audicę z lat 70/80, symbol chyba B2. Auto
    wygląda jak spod igly, komfort prowadzenia (choć bez wspomagania
    kierownicy} nieporównywalny z żadnym znanym mi obecnie autem. No a
    kretyn szarpnął się na obniżenie podwozia i szerokie opony, jeździ to
    teraz jak chłopska fura drabiniasta, na pytanie po co zapłacił ekstra za
    popsucie sobie samochodu mówi że chciał poprawić jego wygląd, aby auto
    wyglądało bardziej "rasowo"... Qrwa, ręce opadają.