eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaObsługa kart SDHC przez uC który pracował z kartami SD 512M › Re: Obsługa kart SDHC przez uC który pracował z kartami SD 512M
  • Data: 2009-07-02 20:34:07
    Temat: Re: Obsługa kart SDHC przez uC który pracował z kartami SD 512M
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sebastian Biały pisze:

    > Kolejna "biblioteka" bez pojecia interfejsów :/ Doprowadzenie tego do
    > stanu abstrakcyjności to ciężki kawałek chleba. Wlasnie to obejrzalem i
    > chyba moze się przydać tylko jako przykład bo ciężko to wsadzić bez
    > grzebania w swój projekt.
    >
    > Zna ktos może cos _zaprojektowanego_ co pozwala latwo odpinać fs,
    > urządzenie blokowe, komunikację spi i nie zależy do zbędnych
    > implementacji? Tez musze napisać cos pod SDHC a że nie mam nic chwilowo
    > to mogę się dopasować.

    Jeżeli potrzebujesz takiej modułowości i poziomu abstrakcji to może po
    prostu przeportuj sobie zestaw sterowników z Linuxa i już. A gdy do w
    pełni komercyjnego projektu - poszukaj w źródłach FreeBSD/OpenBSD.
    Licencja BSD jest piękna pod względem "pożyczania" sobie kodu. :)

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/