eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaObsługa kart SDHC przez uC który pracował z kartami SD 512M › Re: Obsługa kart SDHC przez uC który pracował z kartami SD 512M
    From: Zbych <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Obsługa kart SDHC przez uC który pracował z kartami SD 512M
    Date: Mon, 06 Jul 2009 19:11:29 +0200
    <h2itc3$s4d$1@atlantis.news.neostrada.pl> <h2j5b1$bmh$1@achot.icm.edu.pl>
    <0...@4...com>
    <h2o7rn$66l$1@nemesis.news.neostrada.pl> <h2o98c$5a7$1@achot.icm.edu.pl>
    <h2obl2$dpl$1@news.mm.pl> <h2ocj8$850$1@achot.icm.edu.pl>
    <h2oe9g$q3q$1@news.wp.pl> <h2of2l$aak$1@achot.icm.edu.pl>
    <h2on9u$1tl$1@news.wp.pl> <h2pkh3$vc2$1@achot.icm.edu.pl>
    <h2qu7l$a89$1@news.wp.pl> <h2qvb0$97q$1@achot.icm.edu.pl>
    <h2r1gd$cfj$1@news.wp.pl> <h2r2e9$ch2$1@achot.icm.edu.pl>
    <h2r452$mkg$1@nemesis.news.neostrada.pl> <h2r3tp$e3g$1@achot.icm.edu.pl>
    <h2r7c4$qce$1@nemesis.news.neostrada.pl> <h2r861$i9p$1@achot.icm.edu.pl>

    Sebastian Biały pisze:

    > W chwilach słabości też tak myślę :P Niestety wsadzenie tam czegoś z MMU
    > jest deczko za drogie. Chyba ze trafi się jakas para CPU+RAM(8MB) w
    > cenie <50zl i nie wymagająca 4 warstw na ktorej bangla Linux to z
    > chęcią. Że też nikt nie produkuje SoC typu CPU z MMU i RAM >4MB :/ (a
    > może się mylę?)

    Ale procek, który ma więcej niż 1xSPI to chyba nie jest majątek a odpadł
    by ci co najmniej problem multipleksowania SD i LCD. Jeśli do tego
    wygospodarujesz trochę pamięci na video ram w procku, to wszystkie wątki
    mogą po nim pisać i nie czekać na wysłanie obrazu na fizyczny wyświetlacz.
    Nie bardzo rozumiem też czemu unikasz płytek 4-warstwowych. Przy małych
    ilościach możesz wsadzić gotowy moduł z prockiem, a przy większych koszt
    wykonania płytki 4-warstwowej nie jest aż tak duży.

    --
    przeciez moje rozumowanie bylo bez skazy,
    no sam bym wskoczyl do tego wulkanu,