  • Data: 2021-12-10 10:16:01
    Temat: Re: Obudowa do mini ITX + Nvidia RTX A2000
    Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.12.2021 o 14:32, pioruns pisze:

    > A po co Ci 4-pinowy? 3-pinowy dziala tak samo, ustawiasz w BIOSie
    > predkosc czy nawet z poziomu windy jak znajdziesz programik ktory
    > obsluguje wiatraki na twojej plycie. 4-pinowy ma PWM czy jak to sie
    > tam nazywa ale rezultat 3 vs 4 pinowy taki sam, wszystko dziala. Nie
    > wydziwiaj.

    Nie wiem, w starym kompie mam 3pinowy i sama wtyczka od 2pinowego nie
    pasuje.  To ja się Ciebie pytam po co ten 4ty kabelek? Dla mnie jak
    producent płyty/obudowy  zaleca 4piny to właśnie kupuję wentylator z
    taka wtyczką.

    I nie wiem w ogóle o czym teraz mowa.. Chodziło mi tylko że banda
    szkodników zwanych producentami ma wypaczone postrzeganie zapotrzebowań
    klientów. Czyli komputerowy wiatrak z 4pinami - tylko duży, dobre
    wyposażenie auta - tylko dużym samochodzie itditp.