  • 1. Data: 2021-11-21 14:03:32
    Temat: Obudowa do mini ITX + Nvidia RTX A2000
    Od: "a...@g...com" <a...@g...com>

    Witam,
    Jaka najmniejsza obudowa mini-ITX pomieści płytę z kartą RTX A2000? Jest tu może ktoś
    kto by się podjął złożenia takiego systemu?

  • 2. Data: 2021-11-22 12:16:17
    Temat: Re: Obudowa do mini ITX + Nvidia RTX A2000
    Od: Dominik 'Rathann' Mierzejewski <_...@g...net>

    Date: Sun, 21 Nov 2021 14:03:32
    From: a...@g...com
    > Witam,
    > Jaka najmniejsza obudowa mini-ITX pomieści płytę z kartą RTX A2000?
    > Jest tu może ktoś kto by się podjął złożenia takiego systemu?

    A ile płacisz? ;)

    Pozdrawiam,
    Dominik
    --
    Fedora https://getfedora.org | RPM Fusion http://rpmfusion.org
    There should be a science of discontent. People need hard times and

  • 3. Data: 2021-11-22 14:17:44
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-11-22 o 12:16, Dominik 'Rathann' Mierzejewski pisze:

    > A ile płacisz? ;)

    Ile by nie opłacił to przyjdzie lato, upały i będzie problem
    z przegrzewaniem się. Albo wydajność albo miniaturka.
    Przykłady udowodnienia że można inaczej sprawiały wrażenie
    udanych. A potem się okazywało że tylko sprawiały wrażenie.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2021-11-22 16:51:03
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 21.11.2021 o 14:03, a...@g...com pisze:
    > Jaka najmniejsza obudowa mini-ITX pomieści płytę z kartą RTX A2000? Jest tu może
    ktoś kto by się podjął złożenia takiego systemu?

    Wziąłeś pod uwagę że im mniejsza tym głośniej będzie?

    Blowery są głośne nawet w idealnych warunkach:
    https://www.youtube.com/watch?v=aGdV_tDN394

  • 5. Data: 2021-11-22 17:19:56
    Od: trybun <L...@j...cb>

    W dniu 21.11.2021 o 14:03, a...@g...com pisze:
    > Witam,
    > Jaka najmniejsza obudowa mini-ITX pomieści płytę z kartą RTX A2000? Jest tu może
    ktoś kto by się podjął złożenia takiego systemu?

    Pytanie chyba w kategoriach humorystycznych, czy naprawdę szukasz małej
    obudowy?

    Kupiłem takie g*no niecały miesiąc temu i już się rozglądam za Wielką,
    Największą obudową do której mógłbym przenieść bebechy tego nowego
    kompa.  Nawet ciężko o pasujące wentylatory którymi można by schłodzić
    ten piekarnik. Producenci ubzdurali sobie że tylko duże wiatraki mogą
    mieć 4pinowe wejście.

  • 6. Data: 2021-11-22 19:30:24
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 22.11.2021 o 17:19, trybun pisze:

    > kompa.  Nawet ciężko o pasujące wentylatory którymi można by schłodzić
    > ten piekarnik. Producenci ubzdurali sobie że tylko duże wiatraki mogą
    > mieć 4pinowe wejście.

    Co to znaczy duże?
    Takie 80mm w tyczką 4-pin będzie dobre?
    https://www.bequiet.com/pl/casefans/506

    --
    Irokez

  • 7. Data: 2021-11-23 12:24:42
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

> [...]
    > kompa.  Nawet ciężko o pasujące wentylatory którymi można by schłodzić
    > ten piekarnik. Producenci ubzdurali sobie że tylko duże wiatraki mogą

    to akurat nie jest problem, trzypinową wtyczke możesz zapiąć na 4 pinowe gniazdo,
    zmieniasz sterowanie z pwm na napięcie i tyle

  • 8. Data: 2021-11-23 12:25:52
    Od: trybun <L...@j...cb>

    W dniu 22.11.2021 o 19:30, Irokez pisze:

    > Co to znaczy duże?
    > Takie 80mm w tyczką 4-pin będzie dobre?
    > https://www.bequiet.com/pl/casefans/506

    Tak, mam jedno miejsce w takim właśnie rozmiarze, jednak efekt nawiewu
    przyjmie na siebie pęk kabli z zasilacza i kości pamięci RAM a nie płyta
    główna z chipsetem, procek i ew dysk NMVe.

    No, niesłusznie napisałem "tylko", jednak 4piny królują wśród dużych
    wentylatorów (takich powyżej 80mm). To że znalazłeś gdzieś w internecie
    niszowy produkt niewiele zmienia w temacie. Zwłaszcza że przesyłka może
    przewyższać koszt towaru.

  • 9. Data: 2021-11-23 12:32:52
    Od: trybun <L...@j...cb>

    W dniu 23.11.2021 o 12:24, m4rkiz pisze:

    > to akurat nie jest problem, trzypinową wtyczke możesz zapiąć na 4
    > pinowe gniazdo, zmieniasz sterowanie z pwm na napięcie i tyle

    Jeżeli nie traci się możliwości sterowania (czyli tzw praca w trybie
    auto i odwrotnie) to super! Dzięki.

  • 10. Data: 2021-12-08 00:34:46
    Od: pioruns <w...@w...com>

    On 22/11/2021 16:19, trybun wrote:

> [...]
    > kompa.  Nawet ciężko o pasujące wentylatory którymi można by schłodzić
    > ten piekarnik. Producenci ubzdurali sobie że tylko duże wiatraki mogą

    Na 2x RAM nie starczylo? ;)

    --
    pozdrawiam, pioruns