  • Data: 2014-01-05 09:18:02
    Temat: Re: Ochrona ubezpieczeniowa
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. wrote:

    > A dobra znikna ...

    Nie zakładaj, że już państwo takie głupie będzie.
    Chociaż skoro jest teraz, to już sam nie wiem :-)

    > Po 15 to juz sam bedziesz na rencie ..

    Ale jak posiedzi w obozie pracy, to przynajmniej
    nie pomyśli o powtórce. Spytaj Dziemiańczuka czy ma ochotę na jakiś
    protest w pobliżu granic Rosji albo czy jacyś inni działacze mają ochotę.
    Tak to ma działać. Odstrasza? Można?

    Tisze jedziesz, dalsze budziesz? :-)