  • 1. Data: 2020-07-01 13:20:46
    Temat: Re: Oczyszczanie klimatyzacji przez ozonowanie - jak działa?
    Od: m...@g...com

    W dniu piątek, 13 czerwca 2008 13:34:32 UTC+2 użytkownik Marcin Narzynski napisał:
    > Witam,
    >
    > Czy oczysczał ktoś z Was klimatyzację przez ozonowanie? Warszaty chcą za tę
    > metodę 2x więcej niż "tradycyjnie". Czy warto wydać więcej?
    >
    > MN

    Moim zdaniem ozonowanie bardzo dobrze się sprawdza do dezynfekcji, likwidacji
    alergenów i odgrzybiania. U mnie w zakładzie stosują tą metodę i wszystko jest
    czyste. Taki ozonator kupiliśmy https://www.techsterowniki.pl/p/ots-15

  • 2. Data: 2020-07-01 23:11:58
    Od: micol <1...@g...com>

    W dniu 2020-07-01 o 13:20, m...@g...com pisze:

> [...]
    alergenów i odgrzybiania. U mnie w zakładzie stosują tą metodę i wszystko jest

    W niektórych warsztatach mówią że ozonowanie może źle wpływać na
    elektronikę, wierzyć nie wierzyć ?