  • 1. Data: 2020-06-29 07:53:29
    Temat: Zapierdaling - nie jestesmy sami
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    "Coronavirus:
    Huge increase in lockdown speeding drivers"
    www.bbc.com/news/uk-england-53215121

  • 2. Data: 2020-06-29 14:46:16
    Temat: Re: Zapierdaling - nie jestesmy sami
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >"Coronavirus:
    >Huge increase in lockdown speeding drivers"
    >www.bbc.com/news/uk-england-53215121

    Ze Angole maja stosunek to prawa jaki maja, to jedno, ale co oni -
    myslą, ze kamery sie wirusem zarazily ?

    Czy po prostu normalnie nie patrza na liczniki, bo ich spowalnia
    poprzednik.

    Ale wcale nie jest tak jednoznacznie

    "But a Freedom of Information request found many forces in the UK saw
    a decrease in speeding as traffic fell.

    Kent Police and Derbyshire Constabulary also recorded year-on-year
    rises in speeding incidents, up 53% and 41% respectively, according to
    data obtained by the PA news agency.

    But the majority of forces who provided data recorded an overall
    decrease, amid a drop in traffic of around two-thirds as people were
    urged to stay at home."

    Zapierdalacze zostali w domach, czy bardziej uwazali, czy im sie nie
    spieszylo ?

    J.

  • 3. Data: 2020-06-29 15:02:42
    Od: K <n...@e...com>

    On 29/06/2020 13:46, J.F. wrote:
> [...]
    > urged to stay at home."
    >

    > Zapierdalacze zostali w domach, czy bardziej uwazali, czy im sie nie

    To jest bardziej o lotnych patrolach, ktorych wczesniej bylo bardzo malo.

  • 4. Data: 2020-06-29 15:29:50
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 29-06-2020 o 14:46, J.F. pisze:

    > Ze Angole maja stosunek to prawa jaki maja, to jedno, ale co oni -
    > myslą, ze kamery sie wirusem zarazily ?
    >
    > Czy po prostu normalnie nie patrza na liczniki, bo ich spowalnia
    > poprzednik.

    To chyba jedyne działające ograniczenie tak naprawdę.....

  • 5. Data: 2020-06-29 18:33:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >To chyba jedyne działające ograniczenie tak naprawdę.....

    Moze i tak naprawde, ale przeciez sa znane rozne ograniczniki:
    -20 pkt z 24,
    - tysiac euro mandatu,
    - 10k mandatu, jesli 1k nie pomogl,
    - zakaz prowadzenia na 3 miesiace,
    - amerykanskie wynalazki,

    I dodaj do tego FR co kilometr ...

    J.

  • 6. Data: 2020-06-30 00:01:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > myslą, ze kamery sie wirusem zarazily ?
    >
    > Czy po prostu normalnie nie patrza na liczniki, bo ich spowalnia

    W warszawie tak jest. Było ciasno to na wisłostradzie była norma na
    lewym pasie 100-110@80. Zrobiło się luźno, to sky is the limit, sam
    pociąłem "niechcący" 140 - jechałem 120, widzę w lusterku że ktoś się
    zbliża, to przyspieszyłem żeby mu zjechać. Dobrze, że nieoznakowanych
    nie było, bo po prawku.

    Teraz z powrotem norma na lewym to 100-110. Za to zaobserwowałem nowe
    zjawisko znane z autostrad. Jadę motorkiem 100 jak wszyscy, zostawiam
    większy odstęp niż katamaranem, bo moto słabiej hamuje przy przeciętnym
    jeżdcu (wiem niektórzy lepiej kontrolują granicę poślizgu niż abs, ja
    akurat nie, a moto absu nie ma). I siada taki na dupie, bo on by chciał
    być na tych 70 metrach wolnych przede mną. Chuj że dalej nie pojedzie,
    bo pełno samochodów, ale się wścieka. I siedzi na dupie aż mu zjadę.
    Zwykle zjadę jakieś 400 metrów przed korkiem i po kilkunastu sekundach
    znów go wyprzedzam "pasem dla moto". Najbardziej narwany tak mnie chciał
    wyprzedzić przed korkiem, że aż mu się awaryjne od hamowania właczyły
    jak do korka dojeżdzał. No ale przed 5 sekund był przede mną;)

    --
    Shrek

  • 7. Data: 2020-07-02 08:16:25
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 29.06.2020 o 13:46, J.F. pisze:
    > Użytkownik "ąćęłńóśźż"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Ze Angole maja stosunek to prawa jaki maja, to jedno, ale co oni -
    > myslą, ze kamery sie wirusem zarazily ?

    kamery jak kamery - każdy wie gdzie są.
    Ale w czasie wirusa najwyraźniej się policjantom nudziło, bo chyba trzy
    razy w ciągu 3 miesięcy widziałem patrol z suszarką! Zwykle widuję mniej
    niż jeden rocznie, a przejeżdżam ok. 40.000km

    Lukasz