  • 1. Data: 2020-06-29 19:48:23
    Temat: 13 mandatów w jeden dzień
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    Jaka jest średnia liczba mandatów autorów na tej grupie w okresie całego
    życia? :-)

    5, 10 czy raczej 15? :-)

    Jak sądzicie?

  • 2. Data: 2020-06-29 20:11:56
    Temat: Re: 13 mandatów w jeden dzień
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-06-29 o 19:48, kk pisze:
    > Jaka jest średnia liczba mandatów autorów na tej grupie w okresie całego
    > życia? :-)
    >
    > 5, 10 czy raczej 15? :-)
    >
    > Jak sądzicie?

    Na ile kilometrów ta średnia ma przypadać?

  • 3. Data: 2020-06-30 08:04:53
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-06-29 o 20:11, cef pisze:

    > Na ile kilometrów ta średnia ma przypadać?

    U mnie wypadło 1 mandat na ok. 50 tys. km. W tym 2 za parkowanie, 2 za
    zawracanie w niedozwolonym miejscu, 1 za jazdę środkowym pasem zamiast
    prawym. :-)
    T.

    --
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
    http://www.avg.com

  • 4. Data: 2020-06-30 09:13:06
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello T.,

    Tuesday, June 30, 2020, 8:04:53 AM, you wrote:

    [...]

    > U mnie wypadło 1 mandat na ok. 50 tys. km. W tym 2 za parkowanie, 2 za
    > zawracanie w niedozwolonym miejscu, 1 za jazdę środkowym pasem zamiast
    > prawym. :-)

    I wszystkie na A4 ;)

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 5. Data: 2020-06-30 10:38:11
    Od: "T." <k...@i...pl>

    > Hello T.,
    >
    > Tuesday, June 30, 2020, 8:04:53 AM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > I wszystkie na A4 ;)

    Nie, po A4 nie jeździłem.
    Na gierkówce zaliczyłem 2.
    Jeden za przekroczenie prędkości o 10 km/godz. (50 zł), a drugi za
    wyprzedzanie na skrzyżowaniu (jakieś lokalne - to jeszcze za komuny było).
    T.

  • 6. Data: 2020-06-30 11:05:09
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > U mnie wypadło 1 mandat na ok. 50 tys. km. W tym 2 za parkowanie, 2 za
    > zawracanie w niedozwolonym miejscu, 1 za jazdę środkowym pasem zamiast
    > prawym. :-)
    > T.

    Dobry jesteś, mi wypadło 1 mandat na niecałe 40 tys. km. Ze wstydem
    przyznaję, że wszystkie za przekroczenie prędkości, w tym jeden na
    Słowacji za 11 km/h i w kraju za 13 km/h (w czasach, kiedy gminy
    dorabiały mandatami, ale w żadnym "kultowym" miejscu). Przy tym, że
    według grupowego konia jeżdżę raczej kapeluszniczo.

  • 7. Data: 2020-06-30 11:27:08
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Wjazd do Radomia dwupasmówką i 50/60 to było to ;-))

    -----

  • 8. Data: 2020-06-30 11:53:55
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-06-30 o 11:05, Uncle Pete pisze:

> [...]
    > dorabiały mandatami, ale w żadnym "kultowym" miejscu). Przy tym, że
    > według grupowego konia jeżdżę raczej kapeluszniczo.

    Prawo jazdy mam od ponad 40 lat, ale nie jeżdżę zawodowo, więc mało.
    Chyba w życiu dostałem 8 mandatów...
    T.

  • 9. Data: 2020-06-30 13:11:00
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2020-06-30 11:27, ąćęłńóśźż wrote:
    > Wjazd do Radomia dwupasmówką i 50/60 to było to ;-))
    >

    > -----

    Pamiętam, często tam jeździłem.

  • 10. Data: 2020-06-30 13:43:24
    Od: K <n...@e...com>

    On 29/06/2020 18:48, kk wrote:
    > Jaka jest średnia liczba mandatów autorów na tej grupie w okresie całego
    > życia? :-)
    >
    > 5, 10 czy raczej 15? :-)
    >
    > Jak sądzicie?

    W okresie calego zycia nie wiem, ale z 15 pewnie by sie uzbieralo. W
    kazdym razie za ostatnie 5 lat, jeden mandat przy przejechanych 96tys mil.