eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOd 2030 r. ma być zakaz sprzedaży aut spalinowych w Wielkiej Brytanii › Re: Od 2030 r. ma być zakaz sprzedaży aut spalinowych w Wielkiej Brytanii
    From: K <n...@e...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Od 2030 r. ma być zakaz sprzedaży aut spalinowych w Wielkiej Brytanii
    Date: Tue, 17 Nov 2020 16:24:58 +0000

    On 17/11/2020 15:38, J.F. wrote:
    > Użytkownik "ddddddddddddd"  napisał w wiadomości grup

    > Shell sie ucieszy. Ze sprzedazy gazu do elektrowni :-)

    Ja bym sie tak na miejscu Shell-a nie cieszyl:
    https://www.ft.com/content/0c8d3e67-fb6c-4a74-b941-2
    fa8697d751c

    Jako, ze jest za paywallem:
    https://ibb.co/tD7V8fh
    https://ibb.co/r3gLtc9
    https://ibb.co/37d2rvR
    https://ibb.co/xDMbBsm
    https://ibb.co/LPWyscq
    https://ibb.co/B46drCt
    https://ibb.co/nQvVj2r
    https://ibb.co/sgGqS62
    https://ibb.co/88M7NJ5
    https://ibb.co/gMv96h2

    > Co by nie mowic - ropa sie kiedys skonczy, wiec los benzyniakow jest
    > raczej przesadzony.
    >
    > Ale w blizszej perspektywie - jak te elektryki okaza sie dobre, to
    > bedzie mial Cavalino racje.
    > Jak niezbyt dobre ... to sie zobaczy jak sie skonczy.
    >
    > W dodatku UK to stosunkowo maly kraj - moze rozwiazaniem jest
    > KM+kolej+wypozyczalnia samochodow elektrycznych ... lub autokary ...
    > elektryczne :-)
    >
    > J.

    Elektryki jakie znamy beda za 10 lat tak samo chujowe jak spalinowe
    dzisiaj pod tym wzgledem ale w UK sie pojawia kolejny "problem". Robi
    sie dziura z oplaty paliwowej poprzez rosnaca ilosc aut elektrycznych,
    ktore nie tankuja:
    https://www.theguardian.com/business/2020/nov/16/roa
    d-pricing-could-offset-loss-of-fuel-duty-from-electr
    ic-cars

    Jako, ze elektryki na obecna chwile sa zwolnione z podatku drogowego
    wiec zaraz przestana byc bo kasa sie musi zgadzac.