eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOd 2030 r. ma być zakaz sprzedaży aut spalinowych w Wielkiej Brytanii › Re: Od 2030 r. ma być zakaz sprzedaży aut spalinowych w Wielkiej Brytanii
  • Data: 2020-11-18 07:54:50
    Temat: Re: Od 2030 r. ma być zakaz sprzedaży aut spalinowych w Wielkiej Brytanii
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17-11-2020 o 15:58, ddddddddddddd pisze:

    > nie, wleję to co mam w bagażniku...

    Tzn. ile wlejesz i jak Ci to zasięg przedłuży?
    I po co w ogóle jedziesz, skoro i tak nic nie wieziesz, mając bagażnik
    zajęty paliwem? ;-)

    To już chyba prościej podładować elektryka na dowolnym gniazdku - jest
    ich duuuużo więcej niż stacji benzynowych, nawet jeśli nie są objęte
    zakazem tankowania dla Ciebie....