eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaOdbiornik TV z Android TV 9.0 i WiFi, a co z przeglądarką ? › Re: Odbiornik TV z Android TV 9.0 i WiFi, a co z przeglądarką ?
  • Data: 2021-01-07 10:06:18
    Temat: Re: Odbiornik TV z Android TV 9.0 i WiFi, a co z przeglądarką ?
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 6 Jan 2021 13:49:32 -0800 (PST), Swift napisał(a):

    > Witam
    > Na prośbę znajomego pomagam mu wybrać nowy telewizor 32".
    > Jest parę modeli m.in.:
    > https://www.mediaexpert.pl/telewizory-i-rtv/telewizo
    ry/telewizor-jvc-led-lt-32vaf5000?gclid=EAIaIQobChMI
    iOzUzIyF7gIVF9GyCh278AGeEAQYASABEgLeRfD_BwE
    > z wbudowanym WiFi, Androidem 9.0 i usługami typu GooglePlay, czy YouTube. Nie mogę
    jednak doszukać się informacji, czy mają wbudowaną lub, czy można doinstalować
    przeglądarkę, tak aby po zalogowaniu odbiornika do domowego WiFi w pełni korzystać z
    Internetu.

    Ja mam Samsunga z przeglądarką (UE48JE6410). Obsługuje się toto
    strzałkami na pilocie żeby przesuwać kursor a pisze się z klawiatury
    ekranowej. Zanim cokolwiek wpiszesz, szlag cię trafi :)
    Jak chcesz mieć przeglądarkę na TV, to podłącz dowolny komputer po HDMI
    i obsługuj go z klawiatury bezprzewodowej z touchpadem.
    --
    Jacek
    -I hate haters-