  • Data: 2010-03-23 13:10:14
    Temat: Re: Odbiornik światłowodowy np. TORX173
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

    Am 23.03.2010 12:45, schrieb Robert Wańkowski:

    > Użytkownik "Waldemar Krzok"

    > Nie mając doświadczenia w optoelektronice był to jedyny jaki znalazłem.
    > Ma chyba wyczkę. Ale nie mogłem znaleźć jak się montuje światłowód.

    > To bardzo proszę o jakieś info o tym z TI.
    > Tu znalazłem posujące cenowo włókna.
    > http://www.optec.pl/cen_det/index_pliki/pmma.html
    > Te 1,5 mm lub 2 mm. Ale jak je połączyć z elementem foto? Najlepiej aby
    > było to na zasadzie gniazdko-wtyczka.

    Tego TI mam w domu, muszę poszukać. Ale coś takiego ma np. firma co to
    grozi (osram) pod tytułem SFH5711. Z gniazdkami do SMD trochę bieda, ale
    nasz niebieski Klaus, czyli Conrad Electronic miał kiedyś w programie
    oprawki do LEDów 3 i 5mm z wyjściem na włókna.
    Adapter do SMD we własnym wykonaniu jest np. tutaj:
    http://www.elv-downloads.de/service/manuals_hw/76551
    _llk1_km_g_080104.pdf
    (wyprostuj, jak się połamało). Co prawda po niemiecku, ale obrazki są
    (na 4 stronie). Inna możliwość, to dać normalne gniazda do Toslinka i
    dać na wyjściu fotodiodę zamiast TORXa. Gołe gniazda są do kupienia.

    Waldek