  • Data: 2020-11-16 13:29:37
    Temat: Re: Odczyt ciśnienia - analiza obrazu
    Od: "M.M." <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Monday, November 16, 2020 at 10:03:53 AM UTC+1, Maciek Godek wrote:

    > Podejrzewam, że po prostu mało rzetelnie przeprowadzałeś pomiary.
    > [Tak naprawdę to podejrzewam, że wcale ich nie przeprowadzałeś]

    Pomiary czego? Odpowiedzi z tabliczki mnożenia? Po co mi pomiary, przecież to
    przykład bardziej ogólnego zjawiska które jest oczywiste. Czy może pomiary
    skuteczności sztucznych sieci neuronowych według mojego pomysłu? Tutaj ta
    cecha o której mówiłem też jest oczywista, nawet jakbym nie robił zupełnie
    żadnych pomiarów - ale minimalne testy zrobiłem.

    Zdrowy, sprawny i wykwalifikowany człowiek niektóre zadania wykonuje wielokrotnie
    bezbłędnie i to przez długie lata, i to nie tylko takie łatwe jak tabliczka mnożenia.
    Kierowca podejmuje decyzje wiele razy na minutę, a może nawet na sekundę. Niektórzy,
    co lepsi kierowcy chwalą się wieloletnią bezwypadkową jazdą. Natomiast sztuczna
    sieć neuronowa zbudowana w oparciu o klasyczny perceptron wielowarstwowy może
    dawać błędne odpowiedzi na zbiorze testowym i zwykle specjalnie przerywa się
    naukę na etapie gdy sieć jeszcze daje błędy na zbiorze uczącym, aby minimalizować
    ilość błędnych odpowiedzi na zbiorze testowym.