  • Data: 2014-10-05 15:35:03
    Temat: Re: Odolejacz pompy próżnowej
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Konrad Anikiel"
    > A możesz napisać, w jakiej kolejności powietrze przepływa przez filtr?
    > najpierw przez filc czy przez papier? Skoro zamieniłeś, to jak jest, a jak
    > powinno być?

    Filtr oryginalny był "symetryczny" filc, papier, filc. Ten mój od zewnątrz
    filc, filc, papier, filc.
    Pytałe raczej w sensie geometrycznym :-).
    W oryginale brudne tłoczone jest do wnętrza cylindra, u mnie wciskane jest z
    zewnątrz. Filtr wewnątrz ma 60 mm na zewnątrz 90 mm.

    Ten wyłapany olej musi się gdzieś wykraplać, pewnie po stronie czystej. I
    właśnie po stronie czystej na dnie obudowy jest filterek metalowy i rurka,
    która odssysa ten wykroplony olej.

    Wychodzi na to, że chyba nie ma znaczenia czy czyste wychodzi środkiem
    cylindra czy zewnętrzną powierzchnią. Grubość ścianki fitra to około 10 mm,
    w tym 3 wartwy filcu (który w tym oczyszczaniu z mgły nic nie daje). Samego
    cudownego papieru jest 8 warstw. To może być ~5 mm.

    Robert