  • Data: 2021-11-25 01:24:26
    Temat: Re: Odrobinę za wcześnie
    Od: JDX <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 24.11.2021 19:52, PiteR wrote:
    > in <news:619e63ef$0$23913$65785112@news.neostrada.pl>

    > Sytuacja na drogach, korki, utudnienia itp
    >
    > nie kojarzycie go?
    Ani trochę. Komercyjnych rozgłośni radiowych nie słucham - tutaj
    kapitalizm wg mnie zupełnie się nie sprawdza bo oferują po prostu gówno
    (IMO). Poza np. Radio357, ale ono utrzymuje się ze sponsoringu. No i
    jest internetowe, więc trochę słabo działa w moim 20-letnim bolidzie.

    Z płatnej TV satelitarnej (tam było TVN Turbo, ale nie oglądałem)
    zrezygnowałem z 7 lat temu bo tutaj też kapitalizm się raczej nie
    sprawdza - w standardzie dostajesz gówno i jeszcze za to płacisz. Aby
    cokolwiek dało się oglądać, musisz kupić jakieś pakiety dodatkowe w
    stylu HBO. Na szczęście teraz jest szybki Internet i Netflix.