  • 1. Data: 2021-11-24 02:13:13
    Temat: Odrobinę za szybko
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    głos znany z radia w naszych samochodach.

    Wieloletni dziennikarz radia RMF FM i kanałów telewizyjnych Grupy TVN
    Witold Odrobina nie żyje. Miał 50 lat. Informację o jego śmierci podał
    branżowy portal Press, a później potwierdziła ją TVN24 Edyta Kubalska,
    producentka "Raportu Turbo" w TVN Turbo.

    https://www.youtube.com/watch?v=nSaVh_-dViQ

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 2. Data: 2021-11-24 14:40:16
    Temat: Re: Odrobinę za szybko
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    PiteR w

    > głos znany z radia w naszych samochodach.

    Temat niezbyt dobrany w tym przypadku.

    Na pierwszy ogląd, wygląda jak sugestia, że jechał "za szybko"

    --
    'Tom N'

  • 3. Data: 2021-11-24 17:10:23
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 24.11.2021 02:13, PiteR wrote:
    > głos znany z radia w naszych samochodach.
    Raczej słabo znany. Ja np. pierwszy raz słyszę o człowieku.

  • 4. Data: 2021-11-24 19:52:35
    Temat: Re: Odrobinę za wcześnie
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:619e63ef$0$23913$65785112@news.neostrada.pl>
    user JDX pisze tak:

    > Raczej słabo znany. Ja np. pierwszy raz słyszę o człowieku.

    Sytuacja na drogach, korki, utudnienia itp

    nie kojarzycie go?

  • 5. Data: 2021-11-25 00:47:48
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-11-24 o 19:52, PiteR pisze:

    > Sytuacja na drogach, korki, utudnienia itp
    >
    > nie kojarzycie go?

    A teraz się zastanów po co ktoś spoza stolicy miałby
    słuchać informacji o korkach w stolicy?

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2021-11-25 00:55:16
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:619ecf62$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    user RadoslawF pisze tak:

    > A teraz się zastanów po co ktoś spoza stolicy miałby
    > słuchać informacji o korkach w stolicy?

    nigdy nie mieszkałem w stolicy

  • 7. Data: 2021-11-25 01:24:26
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 24.11.2021 19:52, PiteR wrote:
    > in <news:619e63ef$0$23913$65785112@news.neostrada.pl>

    > Sytuacja na drogach, korki, utudnienia itp
    >
    > nie kojarzycie go?
    Ani trochę. Komercyjnych rozgłośni radiowych nie słucham - tutaj
    kapitalizm wg mnie zupełnie się nie sprawdza bo oferują po prostu gówno
    (IMO). Poza np. Radio357, ale ono utrzymuje się ze sponsoringu. No i
    jest internetowe, więc trochę słabo działa w moim 20-letnim bolidzie.

    Z płatnej TV satelitarnej (tam było TVN Turbo, ale nie oglądałem)
    zrezygnowałem z 7 lat temu bo tutaj też kapitalizm się raczej nie
    sprawdza - w standardzie dostajesz gówno i jeszcze za to płacisz. Aby
    cokolwiek dało się oglądać, musisz kupić jakieś pakiety dodatkowe w
    stylu HBO. Na szczęście teraz jest szybki Internet i Netflix.

  • 8. Data: 2021-11-25 11:38:18
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 25 Nov 2021 00:47:48 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > A teraz się zastanów po co ktoś spoza stolicy miałby
    > słuchać informacji o korkach w stolicy?

    No właśnie.
    Swego czasu RMF podawało wiadomości drogowe osobno dla każdego rejonu, a w
    zasadzie to zasięgu lokalnego nadajnika.
    Ale to było za dobre - musiał jakiś debil się przyplątać i zakazać. No i
    teraz mamy ogólnopolskie, niewiele warte dla statystycznego kierowcy.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 9. Data: 2021-11-25 18:08:48
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 25.11.2021 o 11:38, Adam pisze:

> [...]
    > Ale to było za dobre - musiał jakiś debil się przyplątać i zakazać. No i
    > teraz mamy ogólnopolskie, niewiele warte dla statystycznego kierowcy.

    A po co w ogóle to radio montują w samochodach? Rozumiem zamontować
    radio CB, ale odbiornik reklam?

  • 10. Data: 2021-11-25 18:18:10
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 25.11.2021 o 01:24, JDX pisze:

> [...]
    > (IMO). Poza np. Radio357, ale ono utrzymuje się ze sponsoringu. No i
    > jest internetowe, więc trochę słabo działa w moim 20-letnim bolidzie.

    To przecież masz rozwiązania by wstawić tam radio internetowe. Nadal nie
    bardzo rozumiem po co, ale jak tak bardzo chcesz to może coś w tym jest.
    Teraz np gadają o pandemii, czy wprowadzić lockdown. Co mnie to
    interesuje w samochodzie? W ogóle ten temat jest żenujący. Szczyt
    niekompetencji, braku sensowności. Nie, nie poj... mnie by tego słuchać.
    Co ja z tego będę miał, że mi ktoś wmówi, że jest tak, jak on uważa albo
    mi nie wmówi? Teraz co prawda organy państwa uspokoiły się z
    idiotyzmami, ale jakiejś konkretnej wiedzy dalej nie ma. To po co w
    ogóle o tym słuchać w kółko. Lepiej o d...e maryny pogadać!

> [...]
    > cokolwiek dało się oglądać, musisz kupić jakieś pakiety dodatkowe w
    > stylu HBO. Na szczęście teraz jest szybki Internet i Netflix.

    W samochodzie? :-)