    From: ii <i...@o...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Odrobinę za wcześnie
    Date: Thu, 25 Nov 2021 18:18:10 +0100

    W dniu 25.11.2021 o 01:24, JDX pisze:

    > Ani trochę. Komercyjnych rozgłośni radiowych nie słucham - tutaj
    > kapitalizm wg mnie zupełnie się nie sprawdza bo oferują po prostu gówno
    > (IMO). Poza np. Radio357, ale ono utrzymuje się ze sponsoringu. No i
    > jest internetowe, więc trochę słabo działa w moim 20-letnim bolidzie.

    To przecież masz rozwiązania by wstawić tam radio internetowe. Nadal nie
    bardzo rozumiem po co, ale jak tak bardzo chcesz to może coś w tym jest.
    Teraz np gadają o pandemii, czy wprowadzić lockdown. Co mnie to
    interesuje w samochodzie? W ogóle ten temat jest żenujący. Szczyt
    niekompetencji, braku sensowności. Nie, nie poj... mnie by tego słuchać.
    Co ja z tego będę miał, że mi ktoś wmówi, że jest tak, jak on uważa albo
    mi nie wmówi? Teraz co prawda organy państwa uspokoiły się z
    idiotyzmami, ale jakiejś konkretnej wiedzy dalej nie ma. To po co w
    ogóle o tym słuchać w kółko. Lepiej o d...e maryny pogadać!

    > Z płatnej TV satelitarnej (tam było TVN Turbo, ale nie oglądałem)
    > zrezygnowałem z 7 lat temu bo tutaj też kapitalizm się raczej nie
    > sprawdza - w standardzie dostajesz gówno i jeszcze za to płacisz. Aby
    > cokolwiek dało się oglądać, musisz kupić jakieś pakiety dodatkowe w
    > stylu HBO. Na szczęście teraz jest szybki Internet i Netflix.

    W samochodzie? :-)