  • 21. Data: 2010-02-16 14:57:22
    Temat: Re: Odśnieżanie zjazdu do nieruchomości
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    news:hle405$2vr$1@news.onet.pl...

    > A co, też zakazane?
    > Też wiesz lepiej razem ze swoim państwem, co i jak powinienem robić?

    klapki na twoich oczach i uprzedeniach nie potrafia ci spojrzec na problem,
    niz przez pryzmat represyjnego panstwa

    > Zasadniczo nic.

    ale to ty tak twierdzisz, a wyrocznia w tej mierze nie jestes

    > To znaczy myślenia w moim przypadku i niemyślenia (a w zamian słuchania
    > urzędasów) w Twoim.

    a kropelki wziales?

    > Nie chodzi o to czy przyjdzie, tylko czy może przyjść.

    ciebie to chyba naprawde rodzice nie kochali i pod szafa trzymali

    > Nie miał potrzeby - to nie ruszył.
    > Jego wola.

    i tak i nie, wszystko zalezy od zaszeregowania danego terenu

    > Oczywiście.

    tak myslalem

    > I jeśli ktoś by mi nakazał kupować, to na pewno bym NIE KUPIŁ.
    > Czujesz różnicę między CHCĘ a MUSZĘ?

    a czy nie rozumiesz, ze nie o chce czy musze pytam?

    > Cały czas o tym piszesz, że państwo ma prawo taki obowiązek wymyślić.

    zacytujesz?
    nigdzie nic takiego nie napisalem, to tylko twoje urojenia

    > A z moim światopoglądem to się nie zgadza i już.

    to wolny kraj, mozesz sie niezgadzac nawet z przymusem oddychania

    > Nie pyskuj szczylu, bo się możesz kiedyś zdziwić.

    a co, dorwiesz mnie leszczu pod blokiem?

  • 22. Data: 2010-02-16 14:58:48
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości news:hle4l6$1t1t$1@news2.ipartners.pl...

    > Jak słyszę, że posiadanie czegokolwiek, na co się normalnie zarobiło
    > lub choćby odziedziczyło, a nie np. dostało od Państwa w ramach
    > "sprawiedliwości społecznej" itp. to jakiś PRZYWILEJ, to mi się nóż
    > w kieszeni otwiera. Niezależnie, czy chodzi o bochenek chleba,
    > hulajnogę, mercedesa S-klasy czy dom.

    a to juz nie moja wina ze w tak dziwny sposob odbierasz slowo przywilej
    wez gleboki oddech, zastanow sie chwile, a moze zrozumiesz co mialem na
    mysli

  • 23. Data: 2010-02-16 15:01:15
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Zawartość nagłówka ["Followup-To:" pl.misc.samochody.]
    Dnia 16.02.2010 witek <w...@g...pl.invalid> napisał/a:

    > Co nie zmieni faktu, ze to bedzie problem państwa co robić z rosnacą
    > rzeszą bezdomnych niezależnie co zapiszesz w ustawie.

    Nie mirmiłkuj. Pożary zdarzają się również kiedy nikogo nie ma w domu, a
    wtedy trzeba na przykład wyłamać solidną bramę, żeby podjechać samochodem
    gaśniczym.

    Kurde, ja lepiej nic już nie piszę, bo jeszcze ktoś się nad tym zastanowi i
    wprowadzą obowiązek przebywania w domu, na wypadek pożaru.
    --
    Samotnik

  • 24. Data: 2010-02-16 15:03:12
    Temat: Re: {OT]Re: Odśnieżanie zjazdu do nieruchomości
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 16.02.2010 Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> napisał/a:

    > Obowiązek bezpłatnego odśnieżania miejskiego chodnika, przez mieszkańca
    > (płacącego miastu podatki). Jakież oszczędności dla miasta!
    >
    > Ja bym poszedł dalej. Skoro chodnik, to czemu nie drogę?
    > Do osi jezdni, powiedzmy. A jeśli po drugiej stronie ulicy
    > jest grunt miesjki, to całej szerokości. I z drugim chodnikiem.

    Dokładnie. I naprawiać rury biegnące pod tym terenem. W końcu jak już
    sprzątasz, to o instalacje też możesz zadbać, zwłaszcza, że z nich
    korzystasz! To jest aspołeczne chamstwo tak się tym w ogóle nie zajmować. I
    płacenie za wodę i odbiór ścieków nie ma tutaj NIC DO RZECZY.
    --
    Samotnik

  • 25. Data: 2010-02-16 15:04:10
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Niestety, czysta prawda.
    > Ale przestań już jad wydzielać i albo napisz coś w temacie, albo skończ tą
    > grafomanię.

    sie dziecie popisalo
    psik synku do budy
    jak dla mnie eot

  • 26. Data: 2010-02-16 15:04:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

  • 27. Data: 2010-02-16 15:06:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Kurde, ja lepiej nic już nie piszę, bo jeszcze ktoś się nad tym zastanowi
    > wprowadzą obowiązek przebywania w domu, na wypadek pożaru.

    A czy obowiązek utrzymywania odśnieżonego terenu przed płotem nie jest
    praktycznie tożsamy z powyższym?

  • 28. Data: 2010-02-16 15:10:05
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 16.02.2010 Cavallino <c...@k...pl> napisał/a:
    > Użytkownik "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> napisał w wiadomości

    > A czy obowiązek utrzymywania odśnieżonego terenu przed płotem nie jest
    > praktycznie tożsamy z powyższym?

    W sumie tak. Ale powiedzmy, że latem możesz się trochę wyluzować, bo śnieg
    nie pada i trudno zanieczyścić zjazd (chociaż zawsze może się np. olej
    rozlać...). A tak, to i latem będziesz musiał warować, bo a nuż się Twoja
    własność zapali i będziesz czegoś chciał od państwa. :)

    Tak jakby nikt nie zauważył, że od państwa najwięcej wyciągają ci, co i tak
    niczego nigdy nie mieli, nie mają i nie chcą mieć, może poza kolejną
    flaszką.
    --
    Samotnik

  • 29. Data: 2010-02-16 15:16:30
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 16 Feb 2010 13:56:05 +0100, Jakub Witkowski wrote:

> [...]
    >"sprawiedliwości społecznej" itp. to jakiś PRZYWILEJ, to mi się nóż
    >w kieszeni otwiera. Niezależnie, czy chodzi o bochenek chleba,

    Zalezy .. ta ziemia na ktorej twoj dom stoi, to czyja byla 70 lat
    temu, i co sie z nia dalej dzialo ? :-)

    Poza tym wicie rozumicie - wy tu sobie wygodnie w ogrodku mieszkacie,
    a tam tysiace ludzi tloczy sie w autobusie.
    A wydziedziczyc imperialiste, przeniesc 10 km dalej, a tu sie
    wiezowiec postawi :-)

    J.

  • 30. Data: 2010-02-16 15:17:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > sie dziecie popisalo
    > psik synku do budy

    Ano właśnie - tak zrób.
    PLONK WARNING gdybyś jednak postanowił pluć się dalej, z komuchami nie ma o
    czym gadać.