  • Data: 2021-11-27 12:55:50
    Temat: Re: Odtwarzacz muzyki dla Androida
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 27 Nov 2021 11:36:25 GMT, PiteR napisał(a):

    > in <news:1805bi5b6jrdq$.4lmm0pj9m1cy.dlg@40tude.net>

    > tak na okrągło
    >
    > z tym że to nie jest takie oczywiste
    > bo dla video bywa tam 1 jedynka
    >
    > graj utwór/graj folder
    >
    > po za tym w folderze nie może być żadnych
    > problematycznych plików np .aac .flac i .mp4 .mov
    > lub .mp3 które naprawdę są np .aac
    >
    > bo VLC może zatrzymać odtwarzanie lub zawiesić się.
    > i trzeba wyjmować telefon a kierownik patrzy.

    Shit, coś się nadziało i teraz jak wykonam tą samą procedurę "graj
    losowo" to pacnięcie górnika zamiast powodować że zabarwi się na
    pomarańczowo i zacznie grać losowo, to górnik znika a utwór dogrywa się
    do końca i dalej nic, VLC przestaje grać. Witki opadają :)
    Od czego jest ta ikona na górze, trzy poziome kreski a najniższa ze
    strzałeczką w prawo?
    A moje dziecko przeszło dziś z iOS-a na Androida w związku ze zmianą
    komóry i mówi że nic nie ogarnia :)
    --
    Jacek
    I hate haters.