  • 1. Data: 2021-11-26 17:23:36
    Temat: Odtwarzacz muzyki dla Androida
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Potrzebuję odtwarzacza do Androida 11 który by umiał:
    1.Raz zapuszczony, będzie odtwarzał muzę aż dopóki go nie wyłaczę i nie
    będzie się wyłączał samoczynnie z różnych nieważnych powodów.
    2.Zapuszczony na dowolnym utworze w katalogu z muzyką, będzie odtwarzał
    wszystkie inne utwory z tego katalogu w przypadkowej kolejności, dopóki
    go nie wyłączę.

    Grajek systemowy się wyłącza co parę utworów z bliżej nieustalonych
    powodów i odtwarza tylko po kolei to co na liście plików. VLC gra tylko
    wskazany utwór albo playlistę. Tylko że nie ma jak tej playlisty zrobić
    w prosty sposób, trzeba ręcznie dodać każdy utwór a ja mam ich paręset.
    Ma ktoś jakąś przetrenowaną propozycję?

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 2. Data: 2021-11-27 01:40:59
    Temat: Re: Odtwarzacz muzyki dla Androida
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:pk5bxcl9z6ij.1crs7ejbvz12i$.dlg@40tude.net>
    user Jacek Maciejewski pisze tak:

> [...]
    > tej playlisty zrobić w prosty sposób, trzeba ręcznie dodać każdy
    > utwór a ja mam ich paręset. Ma ktoś jakąś przetrenowaną

    nieprawda gra też foldery

    Robi się na dysku foldery-playlisty i wysyła kablem do telefonu
    na karte SD.

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 3. Data: 2021-11-27 01:46:17
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

> [...]
    > wskazany utwór albo playlistę. Tylko że nie ma jak tej playlisty zrobić
    > w prosty sposób, trzeba ręcznie dodać każdy utwór a ja mam ich paręset.

    Ja sobie teraz przesłałam z komputera na telefon ze 20 utworów Axela
    Rudiego Pella, bo te co są w telefonie znudziły mi się już. Wsadziłam je
    w nowy folder na karcie SD (nie wiem czy tej telefonowej czy dodatkowej,
    która włożyłam). Słucham przez słuchawki bluetooth douszne, które
    kupiłam sobie na Allegro. Te słuchawki mają nawet powerbank. Luksus
    słuchania :-)

    Do muzyki w komputerze miałam już sparowane 2 słuchawki. Słucham i idę
    do kuchni. Przeszłam obok lodówki i wszystko zaczęło sie chrzanić. Znowu
    gra tylko jedna słuchawka , muszę znowu sparować ze soba dwie,

    --
    animka

  • 4. Data: 2021-11-27 01:54:13
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

> [...]
    > wskazany utwór albo playlistę. Tylko że nie ma jak tej playlisty zrobić
    > w prosty sposób, trzeba ręcznie dodać każdy utwór a ja mam ich paręset.

    Jak nie daje się ustawić swojego dzwonka pobierz i zainstaluj aplikację
    Ringtone Maker , darmowa aplikacja i możesz już ten swój dzwonek wtrynić
    do folderu Ringtone. U mnie ten folder był niedostępny, a teraz mam swój
    dzwonek.

    --
    animka

  • 5. Data: 2021-11-27 02:52:54
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

> [...]
    > 2.Zapuszczony na dowolnym utworze w katalogu z muzyką, będzie odtwarzał
    > wszystkie inne utwory z tego katalogu w przypadkowej kolejności, dopóki

    U mnie gra wszystko po kolei, chyba, że zmienię kolejność. Do czasukiedy

  • 6. Data: 2021-11-27 09:29:26
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 27 Nov 2021 00:40:59 GMT, PiteR napisał(a):

    > nieprawda gra też foldery
    Przeoczyłem, dzięki za wskazówkę.

    > Robi się na dysku foldery-playlisty i wysyła kablem do telefonu
    > na karte SD.
    Eee...To mi się wydaje jeszcz bardziej upierdliwe.

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 7. Data: 2021-11-27 09:33:12
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 27 Nov 2021 00:40:59 GMT, PiteR napisał(a):

    > nieprawda gra też foldery
    Przeoczyłem, dzięki za wskazówkę. Posprawdzam sobie. Ale zapewne folderu
    nie odtwarza losowo tylko po kolei :)

    > Robi się na dysku foldery-playlisty i wysyła kablem do telefonu
    > na karte SD.
    Eee...To mi się wydaje jeszcze bardziej upierdliwe.

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 8. Data: 2021-11-27 09:51:22
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:vp52nzmbpwgq.12rzq8zx3ayg8$.dlg@40tude.net>
    user Jacek Maciejewski pisze tak:

    > Przeoczyłem, dzięki za wskazówkę. Posprawdzam sobie. Ale zapewne
    > folderu nie odtwarza losowo tylko po kolei :)

    nou VLC nie ma modułu jasnowidzenia
    losowe trzeba sobie włączyć.

    > Eee...To mi się wydaje jeszcze bardziej upierdliwe.

    od tworzenia palcem playlisty na paręset utworów?

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 9. Data: 2021-11-27 09:55:56
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:sns0aa$li6$4@gioia.aioe.org>
    user Animka pisze tak:

    > Przeszłam obok lodówki i wszystko zaczęło sie chrzanić. Znowu
    > gra tylko jedna słuchawka, muszę znowu sparować ze soba dwie,

    oo panie to mi właśnie przeszło kupienie słuchawek
    niepołączonych kablem. life is full of zasadzkas.

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 10. Data: 2021-11-27 09:59:07
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 27 Nov 2021 08:51:22 GMT, PiteR napisał(a):

    > in <news:vp52nzmbpwgq.12rzq8zx3ayg8$.dlg@40tude.net>

    > nou VLC nie ma modułu jasnowidzenia
    > losowe trzeba sobie włączyć.
    Zamiast bawić się w uszczypliwość, powiedziałbyś lepiej jak to zrobić.
    Przeszukałem w okolicy opcji "odtwarzaj wszystko co w folderze" i jakoś
    nie widzę opcji losowego odtwarzania.

    > od tworzenia palcem playlisty na paręset utworów?
    1. Nigdy w życiu nie skalałem się robieniem jakiejkolwiek playlisty.
    Musiałbym się tego nauczyć.
    2. Musiałbym się nauczyc eksportować ją z programu w jakim ją robię do
    pliku.
    3. Musiałbym się nauczyć gdzie w strukturze katalogów Androida ten plik
    umieścić.
    4. Musiałbym nauczyć się jak wskazać programowi VLC tą playlistę.
    5. Musiałbym zrobić spis wszystkich paruset utworów jakie mam na komórze
    (ich układ i ilość nie pokrywają się z organizacją jaką mam w kompie).
    6. I jak zrobić playlistę mając jedynie spis tytułów utworów? Pewnie
    można ale to nieproste :)

    Jak widzisz, jednym palcem się tego nie zrobi.

    --
    Jacek
    I hate haters.