  • 121. Data: 2018-01-02 14:18:37
    Temat: Re: Oficjalnie - spowalniamy stare iPhone'y
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Netx" <n...@g...pl> wrote in message
    news:5a4b8141$0$15189$65785112@news.neostrada.pl...

    > Najgorsze że Apple daje fatalne przykłady, które inny firmy niestety
    > naśladują: np. brak złącza na kartę pamięci, niewymienna bateria.
    > Nie zdziwiłbym się jakby pomysł na ekran o proporcjach 18:9 (zamiast 16:9)
    > też pochodził od Apple. Np. Huawei mate 10 pro - nie dość że ekran dali
    > 18:9 to jeszcze aparat robi zdjęcia 18:9 - a akurat w monitorze, laptopie,
    > TV jest zwykle 16:9 i zdjęcia będą się wyświetlać z pasami.

    Straszne. I jak sobie radzić będziesz z tą tragedią?
    A dzieci w Afryce głodują...

  • 122. Data: 2018-01-02 14:22:49
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 01-01-2018 o 22:57, Pszemol pisze:

    > Mamy nowy 2018 rok, zrób sobie noworoczne postanowienie typu
    > "nauczę się samodzielnie korzystać z wyszukiwarek internetowych" :-P

    Co innego szukać w temacie, na którym się znamy a co innego zasłyszeć
    ciekawostkę z obcej dziedziny i pytać o rozwinięcie tematu. Nie wierzę
    abyś z np. bolącym zębem najpierw leciał go Googli. Specjaliści są od
    tego. Zostawmy więc poszukiwania specjalistom, lub przynajmniej osobom
    głęboko interesującym się danym zagadnieniem. Forum jest w mojej opinii
    źródłem wymiany informacji między osobami, które bardziej znają temat, z
    tymi, którzy znają go mniej.

    Zauważ, że to nie ja jestem autorem wątku. Ja jedynie zadałem pytania do
    tego, co autor napisał, a nawet nie napisał - cytował. Nie widzę nic
    niewłaściwego w moim postępowaniu aby trzeba było je modyfikować, a już
    w szczególności by zaistniała potrzeba odwalania roboty dziennikarskiej.
    Gdybym miał drążyć przeróżne źródła na każdy temat stanowiący jedynie
    ciekawostkę dla mnie, to nie maiłbym czasu na jakiekolwiek inne funkcje
    życiowe włącznie z pójściem do kibla. Osobiście preferuję włączyć TV z
    jakimś programem naukowym i tam pozyskać wiedzę klasy ciekawostki w
    kilka chwil. Forum jest podobnym źródłem, choć niekoniecznie naukowym.

    Pomijam kwestie nie tak ogólnych tematów jak niniejszy lecz
    rozwiązywania bardzo konkretnych problemów - bo w tym przypadku Google
    oczywiście są #1 w pozyskiwaniu wiedzy.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 123. Data: 2018-01-02 14:26:36
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-01-02 o 14:14, Pszemol pisze:

    > Tak... zatem sam widzisz jaka to wodoodporność jest :-))))

    No widzę, że jest. Czego nie zrozumiałeś?

    --
    Liwiusz

  • 124. Data: 2018-01-02 14:28:05
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek S" <p...@s...com> wrote in message

> [...]
    > bardzo konkretnych problemów - bo w tym przypadku Google oczywiście są #1

    Napisanie tego posta zajęło Ci prawdopodobnie 30 razy więcej czasu
    niż zajęłoby wpisanie do googla trzech słów: "apple battery slow"
    a to pozwoliłoby Ci wyszukać źródłowy artykuł Appla. Wszystkie te
    wymówki mające tłumaczyć Twoją niekompetencję nie przekonują mnie.

  • 125. Data: 2018-01-02 14:31:53
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote in message

    > No widzę, że jest. Czego nie zrozumiałeś?

    Ona jest ale w Twoich wyobrażeniach.

  • 126. Data: 2018-01-02 14:36:37
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-01-02 o 14:31, Pszemol pisze:
    > "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote in message

    > Ona jest ale w Twoich wyobrażeniach.

    Przecież pisałem, że nie sprawdzałem. Więc jest w moich wyobrażeniach,
    komunikatach producenta, oraz w doświadczeniach innych, w tym
    opublikowanych na YT.

    --
    Liwiusz

  • 127. Data: 2018-01-02 14:51:22
    Od: Netx <n...@g...pl>

    W dniu 2018-01-02 o 14:18, Pszemol pisze:
    > A dzieci w Afryce głodują...

    Rzeczywiście pomagasz jakoś tym dzieciom czy tak tylko sobie piszesz w
    przerwach od wychwalania Apple?

  • 128. Data: 2018-01-02 15:01:16
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 2 Jan 2018 07:11:46 -0600, w <p2g0eb$nqj$1@dont-email.me>, "Pszemol"
    <P...@P...com> napisał(-a):

    > <r...@k...pl> wrote in message

    > Co to za telefon? Jesteś pewny że jest porównywalny do iPhone? :-)

    Nie, i dlatego jeszcze bardziej świadczy to o badziewiatości ajfona.

  • 129. Data: 2018-01-02 16:16:25
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2018-01-02 o 04:04, Pszemol pisze:

    > 4S był nowym produktem w 2011 roku. Dziś ma już 7 lat.
    > Oczekiwanie, że 7 letni smartfon będzie działał tak samo
    > szybko jak tegoroczny jest na tyle absurdalne że niepoważne
    > i nie ma sensu chyba na ten temat nic więcej mówić.

    Mi wystarczyłoby aby działał tak samo jak kilkanaście minut przed
    pierwszym podłączeniem do komputera.
    Ale to już niewykonalne. Tylko utylizacja.

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 130. Data: 2018-01-02 16:42:09
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-01-02 o 14:11, Pszemol pisze:

    > No ale wystarczy ich nie kupować :-)

    To po co kupowałeś ten który używasz?