  • 11. Data: 2016-11-01 10:43:35
    Temat: Re: Opona z niższym indeksem prędkości
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:3a9d1d9a-e2e6-4680-a8c4-45216172d067@googlegrou
    ps.com...
    ja rozumiem ludzi co kupuja nalewki do Monster trucka o mocy 45KM i kulaja
    sie nim na dzialke czy do Biedry ale jak ktos dziaduje przy takiej furze to
    rece opadaja ... choc to chyba popularne ostatnimi czasy znam przypadek z
    rocznym Mietkiem (E-Klasa) jakies 20tys ojro w kredycie i jazde przez caly
    rok na zimowkach bo letni komplet za drogi :-)

    P.

    a skąd wiesz jakie volvo i za ile? za 10tys można mieć volvo awd...
    z resztą na czym miało by polegać to dziadowanie? że rozwalił jedną sztukę i
    chce ją wymienić zamiast posklejać bok opony?

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

    ---
    Avast.

  • 12. Data: 2016-11-01 10:48:30
    Od: p...@g...com

    --chce ją wymienić zamiast posklejać bok opony?

    o nizszym indeksie ? bez jaj nie uwierze ze nie mozna znalezc pasujacej sztuki w
    odpowiednim indeksie

    P.

  • 13. Data: 2016-11-01 15:43:15
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 01.11.2016 o 10:48, p...@g...com pisze:

    > o nizszym indeksie ? bez jaj nie uwierze ze nie mozna znalezc pasujacej sztuki w
    odpowiednim indeksie
    No to uwierz, że ten model opony przestali produkować chyba 2 lata temu
    i można jeszcze dostać pojedyncze sztuki ale z niższym indeksem.
    Jacek

  • 14. Data: 2016-11-01 16:00:47
    Od: p...@g...com

    --No to uwierz, że ten model opony przestali produkować chyba 2 lata temu
    i można jeszcze dostać pojedyncze sztuki ale z niższym indeksem.
    Jacek

    to jaki model dokladnie potrzeba ?

    P.

  • 15. Data: 2016-11-01 17:18:08
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 01.11.2016 o 16:00, p...@g...com pisze:
    > --No to uwierz, że ten model opony przestali produkować chyba 2 lata temu
    > i można jeszcze dostać pojedyncze sztuki ale z niższym indeksem.
    > Jacek
    >
    > to jaki model dokladnie potrzeba ?
    Temat już nieaktualny. Sąsiad kupił oponę z indeksem V zamiast W. Mam
    nadzieję, że nie pozna różnicy. W jest do 270 a V do 240 km/h.
    Jacek

  • 16. Data: 2016-11-01 18:42:11
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 01-11-2016 o 15:43, Jacek pisze:

    > No to uwierz, że ten model opony przestali produkować chyba 2 lata temu
    > i można jeszcze dostać pojedyncze sztuki ale z niższym indeksem.

    Pomysł, żeby jeździć z jedną oponą nową i 3 starymi jest conajmniej
    wątpliwy.....

  • 17. Data: 2016-11-01 23:01:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Pomysł, żeby jeździć z jedną oponą nową i 3 starymi jest conajmniej
    > wątpliwy.....

    Albowiem?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.

  • 18. Data: 2016-11-01 23:03:52
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 01-11-2016 o 23:01, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Albowiem?

    Z tego samego powodu, dla którego nie zakłada się dwóch różnych
    bieżników na koła tej samej osi.
    Czyli że taki zestaw może zachowywać się całkowicie nieprzewidywalnie -
    np. jedna strona się jeszcze nie ślizgnie, ale druga, ta bardziej
    zużyta, już tak.
    I masz bączka jak nic.

  • 19. Data: 2016-11-02 01:00:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Z tego samego powodu, dla którego nie zakłada się dwóch różnych
    > bieżników na koła tej samej osi.

    Nie zakłada się bo takie sa przepisy.
    W takim GBR nie ma z tym problemu.

    > Czyli że taki zestaw może zachowywać się całkowicie nieprzewidywalnie
    > - np. jedna strona się jeszcze nie ślizgnie, ale druga, ta bardziej
    > zużyta, już tak.
    > I masz bączka jak nic.

    W erze absu? E tam...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest

  • 20. Data: 2016-11-02 16:43:40
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 02-11-2016 o 01:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Nie zakłada się bo takie sa przepisy.

    Jasne.
    I nie wchodzi się pod samochody tylko dlatego, że przepisy zabraniają...

    > W takim GBR nie ma z tym problemu.

    Może mają mniejsze ciągoty do "oszczędzania" w ten sposób?

    > W erze absu?

    A co ma abs do tego?