-
Data: 2014-01-03 00:36:37
Temat: Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
Użytkownik "AZ" <a...@g...com>
>>>> Opony pilnie potrzebuję. To wchodzę na witrynę http://www.oponeo.pl .
>>>> Stoi, że dostawa w 24h a konkretnie, że jutro tj 3 stycznia. To
>>>> zamawiam.
>>>>
>>>> Niestety w potwierdzeniu zamówienia jest już termin 7 stycznia, czyli
>>>> 4 dni później co daje 5-krotnie dłuższy czas dostawy.
>>>>
>>> Wszczasajace! Dzwon na 112! Ja pierdziele, ty na prawde zyjesz w
>>> jakiejs innej rzeczywistosci.
>>
>> Nie od dzis wiadomo, ze jest grupa ludzi, ktorzy jak ktoś ich chce orżnąć
>> to jeszcze się pochylą...
>> Nie rozumiesz? Nie chodzi o to, że ktos mu obiecał dostawe w ciagu 3 dni
>> roboczych i on sobie źle policzył.
>> Chodzi o to, ze obiecano mu dostawę 03.01 a jak juz kupił to jednak
>> okazało
>> się ze 07.01...
>>
> Czy gdzies tam jest cos o gwarancji 24h?
Jakiej znowu gwarancji ?
>
> Na stronie jest "Bezplatna dostawa w 24h", po kliknieciu:
> "Bezpłatna dostawa w ciągu 2 dni
Nie klikałem.
> OPONEO.PL S.A. posiada nowoczesne centrum logistyczne, pozwalające wysłać
> dziennie do indywidualnych odbiorców 15 tys. opon. Sprzedawane przez nas
> produkty są doręczane bezpłatnie do Klientów na terenie całego kraju.
> Większość przesyłek jest doręczanych do naszych klientów w przeciągu
> jednego dnia roboczego."
>
> Nadal po przeczytaniu tego jestes bardzo zdziwiony? Oczywiscie nikt Ci nie
> zakaze wymagac opon w dobrej cenie, z darmowa indywidualna gwarantowana
> 24h
> przesylka. Tylko gdzie realizm...
No właśnie nie wiem gdzie ten realizm u sprzedawcy, jak nie może dać 24h to
może napisać 48 albo 72 albo tydzień. Najwyżej pójdę do kogoś innego.
Następne wpisy z tego wątku
- 03.01.14 00:39 AZ
- 03.01.14 00:39 John Kołalsky
- 03.01.14 01:07 John Kołalsky
- 03.01.14 11:21 o...@g...com
- 03.01.14 12:10 John Kołalsky
- 03.01.14 12:16 Smok Eustachy
- 03.01.14 13:25 John Kołalsky
- 03.01.14 13:42 Smok Eustachy
- 03.01.14 13:42 jerzu
- 03.01.14 13:49 o...@g...com
- 03.01.14 14:11 John Kołalsky
- 03.01.14 14:14 masti
- 03.01.14 14:18 RoMan Mandziejewicz
- 03.01.14 14:24 jerzu
- 03.01.14 14:26 Smok Eustachy
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
- Kolejna ofiara elektryczności
- mija rok jeżdzenia po lewej
- Elektryki jednak są NIEBEZPIECZNE
Najnowsze wątki
- 2025-07-20 Tani zakup z ali?
- 2025-07-19 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=
- 2025-07-19 Chiny => Koordynator Produkcji / Przedstawiciel ds. rozwoju produktu <
- 2025-07-19 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-19 China => Production Coordinator / Representant Product Dev <=
- 2025-07-19 Warszawa => Specjalista wsparcia IT - analiza techniczna sprzętu IT <
- 2025-07-19 Warszawa => Strategic Account Manager <=
- 2025-07-19 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-07-19 Skazany za zabójstwo a ofiara żyje
- 2025-07-19 Zakrzewo => SAP HCM Consultant <=
- 2025-07-19 Poznań => Konsultant SAP HCM <=
- 2025-07-19 Poznań => SAP HCR Consultant <=
- 2025-07-18 celnicy pobili policjanta
- 2025-07-18 Warszawa => Technik IT - Konfiguracja i Wsparcie Sprzętowe <=
- 2025-07-18 Warszawa => Specjalista ds. Sprzętu IT i Wsparcia Technicznego <=