  • Data: 2009-07-27 11:30:43
    Temat: Re: Opowiadanie o GC
    Od: Maciej Sobczak <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 27 Lip, 11:30, Jacek Czerwinski <x...@...z.pl> wrote:

    > 1. Eclipse SWT [...]
    > Obiekty pierwszego poziomu trzeba niestety dispose() czyli plus/minus
    > close()
    >
    > Nie wyczułem jednak w twoim 'opowiadaniu' relacji rodzicielskich.

    Bo ich nie ma a w szczególności to właśnie Item jest rodzicem.

    > 2. Inna idea Spring JDBC odnośnie często źle zwalnianych zasobów
    > (bazodanowych), zamyka je w przedział czasu.

    Nie różni się to niczym od tego, co mam z wątkiem czyszczącym.

    > 3. Trzecia idea, też z baz. Pule.

    Tak naprawdę to bazy danych nie są w żaden sposób szczególne. Systemy
    bazodanowe też są systemami rozproszonymi i ostatecznie wszystkie
    problemy z zarządzaniem czegokolwiek są tam do siebie podobne - i mają
    podobne rozwiązania.

    --
    Maciej Sobczak * www.msobczak.com * www.inspirel.com