    From: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Oprawy na świetlówki liniowe
    Date: Fri, 17 Dec 2010 17:14:12 +0100

    Użytkownik "Jarek P." <j...@g...com> napisał w wiadomości
    news:954c6317-de22-435d-96be-33dc99a63742@d8g2000yqf
    .googlegroups.com...
    On 17 Gru, 10:26, "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Właśnie takie porządne kupowałem, Philipsa i Osrańca konkretnie, jeden
    i drugi zdychał daleko przed końcem gwarancji. A odkąd zacząłem
    przechowywać opakowania i dowody zakupu - jak ręką odjął.

    > Wróćmy jednak do tematu - jak szukać, gdzie znaleźć oprawy do
    świetlówek liniowych z przetwornicą?

    I w ten sposób zamiast wymieniać chińszczyznę Osrama będziesz wymieniał
    chińskie stateczniki :) Jesteś oczywiście świadom, że w miarę porządny
    statecznik 2x36W kosztuje więcej niż cała oprawa "tradycyjna"? :)

    > Znaczy jeśli na allegro sprzedawca twierdzi, że oprawa ma
    elektroniczny statecznik, a na zdjęciu widzę startery, to znaczy że
    sprzedawca kłamie?

    tak

    e.