eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOptymalna prędkość w trasieRe: Optymalna prędkość w trasie
  • Data: 2019-02-15 21:27:02
    Temat: Re: Optymalna prędkość w trasie
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Fri, 15 Feb 2019 06:26:05 -0800 (PST), w
    <2...@g...c
    om>, s...@g...com
    napisał(-a):

    > > Brawo. Właśnie rozwiązałeś problem, z którym żaden inżynier do tej pory sobie
    > > nie poradził -- jak zniwelować (najlepiej do 0) opór powietrza.
    > >
    > > Rozumiem, że jazda z górki czy pod górkę to też ma nie za duże znaczenie?
    >
    > Widac w szkole na lekcji logiki spales. Bo na fizyce to tak jednym okiem patrzyles.
    >
    > Nie chce mi sie robic wykladu.
    > Podumaj dlaczego to nie istotne czy opor silnikowi na kolach powoduje gorka, opor
    powietrza czy rolka.
    > Hint: Zadajemy w kazdym przypadku ten sam opor i zmuszamy silnik do takiego samego
    wysilku.
    >
    > Ufam ze dojdziesz do poprawnego wniosku i zrozumiesz co napisalem.

    Ale jakie praktyczne znaczenie ma wykres z hamowni do realnego oporu na drodze?
    Przy 160km/h silnik na drodze będzie potrzebował znacznie większej ilości
    paliwa niż na hamowni przy 160km/h.
    Chyba że co innego chciałeś przekazać, ale to musisz potrenować pisanie z
    sensem, bo marnie idzie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: