  • 1. Data: 2022-01-01 19:58:33
    Temat: Re: Orange FunBox 2.0 - jak zrealizować łącze zapasowe?
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 31.12.2021 o 17:32, Smok Eustachy pisze:
    > W dniu 31.12.2021 o 13:20, Irokez pisze:
    > /.../

    > Funbox ma wejście WAN ale cieżko to Ci będzie skonfigurować. Ogólnie to
    > podwójny nat?

    Nie, nie podwójny.
    Widziałem wejście WAN ale właśnie nie znalazłem ustawień do tego.
    Nie znalazłem też możliwości wpięcia modemu 3G USB.
    Nie znalazłem możliwości przełączenia w bridge aby użyć własny router.
    Czyli ten sprzęt to totalny szrot który tylko wygląda dla niepoznaki.

    zdrówko

    --
    Irokez

  • 2. Data: 2022-01-10 18:46:08
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 01.01.2022 o 19:58, Irokez pisze:
    /../
> [...]
    > Nie znalazłem możliwości przełączenia w bridge aby użyć własny router.
    > Czyli ten sprzęt to totalny szrot który tylko wygląda dla niepoznaki.

    Zapomniałem napisać że się nie da.

    Działa to z terminalem ONT bowiem.

    Ludzie nastawiają se bridża a potem będę płakac na infolinii.