  • 1. Data: 2022-01-14 15:56:36
    Temat: Re: Orange FunBox 2.0 - jak zrealizować łącze zapasowe?
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    W dniu 2021-12-31 o 13:20, Irokez pisze:
    > Jak można ogarnąć prościej?
    > O ile poszukałem, Funbox nie umie w trybie bridge.Sam mam Orange swiatlowod. Udalo
    mi sie dogadac i dostalem ONT + Funbox
    6. Po 48h pozbylem sie funbox 6. ONT wqpinam na WAN mojego routera Asus
    RT-AC86U. Tu zestawiam PPPoE na Wlan 35 i uzyskuje Internet. Dodatkowo
    mam skonfigurowany Dual WAN z modemem Huawei 3375 (chyba) jako fallback.
    W momencie zaniku PPPoE wdzwania sie Huawei. Przerwa w necie okolo
    minute. Z Huawei spowrotem na Orange kilka sekund.
    Krzysiek aka Tasiorsa