    From: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)"
    <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Orange dla firm - GENIALNA usluga
    Date: Tue, 30 Nov 2010 17:10:21 +0100

    On 11/29/2010 03:57 PM, Kotlet wrote:

    > w ocenie długosci działania baterii a co z atym idzie porownania do
    > innej 'technologii' jak najbardziej tak

    A ja naiwny myślałem że to telefon ma działać a nie bateria. Bateria
    radzi sobie całkiem długo, jeśli o to chodzi, kilkaset cykli ładowania.

    > śmiem twierdzic ze nawet niekorzystanie tego czasowe sprawdzanie poczty
    > przy sieci 3G (korzystalem z normalnych skrzynek na adnroidzie
    > odpytywanie co 10 minut) uwala po dobie telefon
    >
    > widzisz Twoj problem polega na tym (w przeciwienstwie do mnie) ze
    > testowales jedno z omawianych rozwiazan a ja posiadam przed soba oba i
    > jestem w stanie jednak bardziej wiarygodnie ocenic ktore jest lepsze.

    Bardzo się starasz brzmieć wiarygodnie. Podpowiem - dopóki uważasz że
    'siedem' to 'kilkadziesiąt' nie wróżę Ci sukcesu.
    A nawet nie raczyłeś doczytać że nie, nie mówię o _jednym_ rozwiązaniu.
    Ba, nie pisałem nawet że BB jest rozwiązaniem złym, co usiłujesz
    powiedzieć że przeczytałeś w moich wypowiedziach. Wskażesz paluszkiem?

    > twierdze ze zwykle imap nie jest PUSHmailem,

    > czytalem to. Nie zastanawiales sie czemu w panelu blackberry definiuje
    > sie skrzynki podajac dane do polaczen IMAP i czemu wymaga to wspolpracy
    > z operatorem ?

    Czytałeś. OK. A próbowałeś ze zrozumieniem?
    O tym że stałe czasowe poniżej jednej sekundy to raczej domena systemów
    automatyki i grzecznie jest nie wymagać od ludzi takiej reakcji na maila
    nawet nie wspomnę, bo jeszcze poczujesz się wykorzystywany...

    M.