    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Mon, 19 Jul 2021 10:44:23 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Oscyloskip i analizator logiczny na usb
    From: ptoki <s...@g...com>

    poniedziałek, 19 lipca 2021 o 11:18:11 UTC-5 Marek Wodzinski napisał(a):
> [...]
    hannels-400M-Sampling-USB-based-Debugging-Logic-Anal
    yzer-p-1200454.html

> [...]
    > DSLogic ma ciągłe samplowanie przy niższych prędkościach w Sigroku, warto
    > takie rzeczy sprawdzić.
    >
    > Ja osobiście czasem sampluję po kilkanaście minut, więc muszę mieć
    > samplowanie 'bez końca' :-)

    > Z oscyloskopów, to nie ma wiele obsługiwanych przez Sigroka. Pełna listę
    > masz tu: https://sigrok.org/wiki/Supported_hardware#Oscillosc
    opes
    > Nie patrz się na 'work in progress/planned', bo to często oznacza, że
    > ktoś założył stronę na wiki, wrzucił zdjęcia płytki i na tym cały

    Bardzo dziekuje za informacje!
    Bardzo pomocny post!

    > Jeżeli znajdziesz w sensownej cenie używkę ds1054, to kupuj, chociaż z
    > kompa to nadal obsługuje się jak 'prymitywny' zwykły oscyloskop.
    >
    > Możesz to uzupełnić lub po prostu zacząć od Hanteka 6022BE -
    > samplowanie nie powala (też FX2), ale jest tani i całkiem przyzwoity.

    Rzeczywiscie calkiem znosna opcja. Cena tez milo zaskakuje.

    > Albo 2w1: Hanteka 6022BL, ale taniej i chyba praktyczniej wyjdzie
    > 6022BE+Saleale.

    No to mam teraz do wyboru rigola, saleale, hanteka. No i te 5 dolarowa fanaberie.
    Teraz juz chyba mam dobry obraz sytuacji.

    Dziekuje wszystkim za porady!