  • Data: 2016-06-14 18:23:09
    Temat: Re: Osiągi moto vs skuter
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "BUNIEK" <m...@i...pl> wrote:

    >Stawiam na motocykl.
    >Moje doświadczenia ze skuterami wskazują na opóźnienia w pracy przekładni.
    >takie jakieś gumowe to wszystko jest.
    >
    >Ale to subiektywna ocena.

    No ja mam podobne podejrzenie oparte o to co slysze;)
    No ale fakt faktem, z popsutym wydechem to te wyjace zalosnie
    pierdzielce nie moga miec przyspieszenia.

    W tak postawionym pytaniu najbardziej jednak mnie ciekawi o jaka
    teorie oparte jest twierdzenie, ze skuter powinien miec lepsze? ;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10