    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Ostateczny cios w lobby wodorowo paliwowe
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Sender: Myjk <>
    Date: Sun, 11 Apr 2021 18:17:04 +0200

    Sun, 11 Apr 2021 09:59:23 +0200, Marcin N

    > Pisząc "EV" masz na myśli bateryjny EV (BEV)?

    Oczywiście, wynika to z kontekstu.

    > Po co by mieli się skupiać na BEV skoro wiedzą,
    > że to ślepa uliczka?

    Jako jedyni uparcie trzymają się swoich "samoładujących się elektryków" i
    równie obleśnego hasełka stop smog go hybrid. Mnie już samo to _kłamstwo_
    daje do myślenia, Tobie nic tu nie przeszkadza że tak im bezgranicznie
    ufasz?

    > Nie to, żebym bronił Toyotę, ale to największy producent samochodów
    > (sprzedaje najwięcej) więc chyba to, co robi - robi dobrze. A już na
    > pewno wie lepiej, co robić od domorosłych ekspertów jak Ty, czy ja.

    Pamiętasz, była taka firma jak Nokia (do tego jeszcze Motorolla, Siemens
    czy Ericsson). Niby znali się na rynku telefonów, a jednak na tym rynku
    polegli -- bo uparcie szli w klawiaturki i swój gówniany system symbian
    zamiast w ekrany dotykowe jak reszta i Android. Kto teraz pamięta telefony
    z klawiaturą? Na rynku samochodowym jest podobnie, wszyscy idą w EV (już
    nawet tak konserwatywna Mazda wypuściła EV, co dla mnie było lekkim
    szokiem), tylko jedna Toyota ciśnie w swoje "samoładujące" HEV i FCEV które
    nie dosyć że drogie, to jeszcze z ZEROWĄ infrastrukturą do ładowania (choć
    mieli na rozwój lat już 14).

    --
    Pozdor
    Myjk