  • Data: 2021-01-17 03:58:08
    Temat: Re: Oszustwo na duplikat karty SIM
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości
    news:XnsACA5BA633A721PanElektronik@127.0.0.1...
    > in <news:rsnkmg$b56$1@dont-email.me>

    > No napisałem jak można to zrobić. Jak debile w Polsce tego nie potrafią
    > to mają przykład rozwiązania z Anglii.

    Na Niebezpieczniku opisywali jak załatwili to w Mozambiku.
    Jest wymiana danych między operatorem a bankiem - informacja
    o wymianie karty. To daje szansę bankowi na zastosowanie dodatkowych
    weryfikacji. U nas chyba RODO stoi na przeszkodzie. Ale jeżeli
    użytkownik się zgadza...
    Ale już tylko pomysł, żeby po wymianie karty przez np. pierwsze 3 dni
    nie przychodziły żadne SMS-y daje szansę się zorientować, że coś nie tak
    i przynajmniej o tyle opóźnia atak na konto.

    Arek