    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Oszustwo na duplikat karty SIM
    Date: Sun, 17 Jan 2021 15:56:54 +0100

    On 17/01/2021 11:11, collie wrote:
    > Nie będą przychodziły żadne SMS-y w ogóle, jeśli w banku zmienisz
    > sobie sposób uwierzytelniania przelewu - na zdrapkę, lub token.

    Ani jeden ani drugi nie jest już wspierany przez większośc banków.
    Używam do tej pory zdrapek w PKO *tylko* dlatego że nie zmieniłem umowy
    na konto. Ale byłem bardzo natarczywie namiawiany na "lepsze smsmy".

    Niestety idziemy w kierunku bezpieczeństwa z tektury w postaci kart sim.

    Czekam aż pierwszy bank zrobi wreszcie poprawne autoryzowanie tokenem
    Fido. Ale coś czuje że wymaga to zmiany pokoleniowej decydentów
    bankowych. Może nie doczekam.