  • 11. Data: 2022-03-07 08:06:40
    Temat: Re: P-13 bez A-7
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 06-03-2022 o 18:35, Tomasz pisze:

    > Sam znak "droga wewnętrzna" pozwala karać za niestosowanie sie praktycznie
    > wyłącznie do znaków drogowych opisanych w rozporządzeniach o znakach jako
    > "PIONOWE"

    Tak jest w przepisie?

  • 12. Data: 2022-03-07 14:43:14
    Od: Tomasz <n...@i...invalid>

    Cavallino w

    > Tak jest w przepisie?

    Z grubsza jest. P13 bez A7 nie obowiazuje nigdzie, na dw a7 oowiązuje jak
    najbardziej.

    --
    Tomasz

  • 13. Data: 2022-03-07 14:44:41
    Od: Tomasz <n...@i...invalid>

    ąćęłńóśźż w

    > I słusznie, bo "droga wewnętrzna" czy "pralnia za rogiem" nie ma znaczenia dla
    rozporządzenia o znakach i sygnałach.

    Jak to ącki -- nie zna się ale dyskutuje.

    wg PoRD dw ma znaczenie.

    --
    Tomasz

  • 14. Data: 2022-03-07 14:49:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 4 Mar 2022 19:35:16 +0100, Tomasz wrote:
    > J.F w

    > Tak

    No to chyba jest istotne czy caly parking jest jedna strefą ruchu,
    czy boczne drogi tak, a główniejsze nie ..

    > PoRD (czyli zestaw ustaw i rozporządzeń)
    >
    > Masz jeszcze jakieś idiotyczne pytania?

    Tak - a ktore konkretnie przepisy z tych ustaw i rozporzadzen ..

    J.

  • 15. Data: 2022-03-07 14:51:12
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 07-03-2022 o 14:43, Tomasz pisze:
    > Cavallino w

    > Z grubsza jest.

    Nie ma być z grubsza, tylko dokładnie.
    Możesz zacytować przepis, na padstawie którego wysnułeś swoje twierdzenia?

  • 16. Data: 2022-03-07 14:56:13
    Od: Tomasz <n...@i...invalid>

    J.F w

    > No to chyba jest istotne czy caly parking jest jedna strefą ruchu,
    > czy boczne drogi tak, a główniejsze nie ..

    Wszystko co pomiedzy D52 i D53

    > Tak - a ktore konkretnie przepisy z tych ustaw i rozporzadzen ..

    Poczytaj, albo idź oddaj PJ i idź na kurs, tam sie dowiesz

    --
    Tomasz

  • 17. Data: 2022-03-07 14:57:30
    Od: Tomasz <n...@i...invalid>

    Cavallino w

    > Nie ma być z grubsza, tylko dokładnie.
    > Możesz zacytować przepis, na padstawie którego wysnułeś swoje twierdzenia?

    Mogę, ale jest na tyle wcześnie w ustawie, że sam sobie też możesz poszukać,
    prawda?

    --
    Tomasz

  • 18. Data: 2022-03-07 15:13:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 7 Mar 2022 14:56:13 +0100, Tomasz wrote:
    > J.F w

    > Wszystko co pomiedzy D52 i D53

    No to chyba dobrze pytam, gdzie te znaki stoja?

    > Poczytaj, albo idź oddaj PJ i idź na kurs, tam sie dowiesz

    Chlopie - prezydent prawnik, a zamawia po kilka ekspertyz prawnych,
    a ja mam wiedziec, czy ty potrafisz zrobic taką analizę ? :-P

    J.

  • 19. Data: 2022-03-07 15:52:11
    Od: Tomasz <n...@i...invalid>

    J.F w

    > No to chyba dobrze pytam, gdzie te znaki stoja?

    Oczywiście, że nie!

    > Chlopie - prezydent prawnik, a zamawia po kilka ekspertyz prawnych,
    > a ja mam wiedziec, czy ty potrafisz zrobic taką analizę ? :-P

    Idź poczytaj ten PoRD, dowiedz się co oznacza D52, gdzie sie go stawia,
    potem wróć i przeproś.
    --
    Tomasz

  • 20. Data: 2022-03-07 16:47:32
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 7 Mar 2022 15:52:11 +0100, Tomasz wrote:
    > J.F w

    > Oczywiście, że nie!

    No jak nie, jak tak.

    > Idź poczytaj ten PoRD, dowiedz się co oznacza D52, gdzie sie go stawia,
    > potem wróć i przeproś.

    § 60c. Znak D-52 ,,strefa ruchu" oznacza wjazd na drogę wewnętrzną
    położoną w strefie ruchu. Znak D-53 ,,koniec
    strefy ruchu" oznacza wyjazd ze strefy ruchu.

    Do tego ci jeszcze ze dwoch ustaw brakuje, i wyjasnienia jednego
    niedopowiedzenia :-)

    J.