  • 21. Data: 2022-03-07 17:16:16
    Temat: Re: P-13 bez A-7
    Od: Tomasz <n...@i...invalid>

    J.F w
    <news:1otn30qhv9605$.18vvuk2sdit52.dlg@40tude.net>:

    "Takis mądry ... to powiedz - wyjezdzajac ze strefy ruchu na droge
    publiczna należy ustąpic pierwszenstwa, czy nie trzeba?
    > Tak"

    To powyżej to cytat, jakbyś nie zrozumiał...

    > No jak nie, jak tak.

    Podaj podstawę prawną tego pytania i uzasadnij dlaczego pytasz o znaki sr,
    skoro wydaje ci się, że nie jesteś idiotą!

    > § 60c. Znak D-52 ,,strefa ruchu" oznacza wjazd na drogę wewnętrzną
    > położoną w strefie ruchu. Znak D-53 ,,koniec
    > strefy ruchu" oznacza wyjazd ze strefy ruchu.

    > Do tego ci jeszcze ze dwoch ustaw brakuje, i wyjasnienia jednego
    ^^^^^^^^^^^
    > niedopowiedzenia :-)

    Do czego?

    Idź poczytać PoRD, nie kończ swoich wysiłków wyłącznie na rozporządzeniach,
    wróć i przeproś.

    --
    Tomasz

  • 22. Data: 2022-03-07 17:34:37
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 7 Mar 2022 17:16:16 +0100, Tomasz wrote:
> [...]
    >
    > Podaj podstawę prawną tego pytania i uzasadnij dlaczego pytasz o znaki sr,
    > skoro wydaje ci się, że nie jesteś idiotą!

    Skoro mowa o alejkach parkingowych, i "głownych" alejach parkingowych,
    to sie chcialem upewnic, gdzie te znaki konca i poczatku SR stoja, bo
    moze obowiazek ustapienia pierwszenstwa z nich wynika, i nie trzeba
    zadnego A-7.

    > ^^^^^^^^^^^
    >
    > Do czego?

    Do sprawdzenia, czy miales racje pisząc "Tak".

    J.

  • 23. Data: 2022-03-07 18:50:50
    Od: Tomasz <n...@i...invalid>

    J.F w

> [...]
    > to sie chcialem upewnic, gdzie te znaki konca i poczatku SR stoja, bo
    > moze obowiazek ustapienia pierwszenstwa z nich wynika, i nie trzeba

    Bo jak zwykle "nie przeczytałem całości wątku, ale sie dopytuję, bom hujek
    pytaczek"

    > Do sprawdzenia, czy miales racje pisząc "Tak".

    To sprawdzaj, jak sprawdzisz to wróć i przeproś!

    --
    Tomasz

  • 24. Data: 2022-03-08 07:52:06
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 07-03-2022 o 14:57, Tomasz pisze:

    > Mogę, ale jest na tyle wcześnie w ustawie, że sam sobie też możesz poszukać,
    > prawda?

    Mogę, jak będę wiedział czego mam szukać i o co Ci chodzi.

    Ale w sumie mam to gdzieś, pisz sobie każdą bzdurę bez wyjaśnienia, jaką
    uznasz za stosowną...
    Szukanie wyjaśnienia do tego co napiszesz, nie jest warte ani sekundy
    mojego czasu.

  • 25. Data: 2022-03-08 11:03:03
    Od: Tomasz <n...@i...invalid>

    Cavallino w

    > Mogę, jak będę wiedział czego mam szukać
    Szukać gdzie obowiązuje PoRD, czyli w okolicach art 1.

    > i o co Ci chodzi.
    Mnie o nic, to autor wątku pytał czy na dw p-13 obowiązuje, więc otrzymał
    odpowiedź
    " P13 bez A7 nie obowiazuje nigdzie, na dw a7 oowiązuje jak
    najbardziej."

    I wtedy się dopierdeliłeś zamiast poczytać PoRD

    --
    Tomasz

  • 26. Data: 2022-03-08 11:13:30
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 08-03-2022 o 11:03, Tomasz pisze:
    > Cavallino w

    > Szukać gdzie obowiązuje PoRD, czyli w okolicach art 1.

    Chodzi Ci o to, że Twoim zdaniem w strefie nie obowiązują znaki poziome?

  • 27. Data: 2022-03-08 11:19:18
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 08-03-2022 o 11:03, Tomasz pisze:
    > Cavallino w

    > Szukać gdzie obowiązuje PoRD, czyli w okolicach art 1.

    > Mnie o nic, to autor wątku pytał czy na dw p-13 obowiązuje,

    Nieprawda.
    Pytał o Strefę Ruchu.
    A to nie to samo.

    więc otrzymał
    > odpowiedź

    Ale błędną:
    https://autokult.pl/38465,droga-wewnetrzna-wyjeta-sp
    od-prawa-nie-do-konca-i-nie-zawsze

    Cyt:
    Strefa ruchu może być drogą wewnętrzną, ale...
    Obecnie większość dróg wewnętrznych jest objętych strefą ruchu. Przed
    wjazdem i na wyjeździe stoją wówczas stosowne znaki (D-52), które,
    pomimo iż "otwierają" i "zamykają" drogę wewnętrzną, to w praktyce
    zmieniają na niej zasady. Otóż droga wewnętrzna oznakowana jako strefa
    ruchu staje się drogą, na której obowiązują wszystkie ogólne zasady z
    "Prawa o ruchu drogowym".

  • 28. Data: 2022-03-08 11:24:56
    Od: Tomasz <n...@i...invalid>

    Cavallino w

    > Chodzi Ci o to, że Twoim zdaniem w strefie nie obowiązują znaki poziome?

    Czy ja coś takiego napisałem?

    P-13 bez A-7 nie nakazuje ustąpienia nigdzie.

    --
    Tomasz

  • 29. Data: 2022-03-08 11:31:11
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

> [...]

    > odpowiedź
    > " P13 bez A7 nie obowiazuje nigdzie, na dw a7 oowiązuje jak

    Nieprawda.

    Nie przeinaczaj, bo ktoś pomyśli że mówisz prawdę.

    Zapytałem jedną gałąź wcześniej, nie pytałem o P13, tylko o
    sformułowanie dotyczące znaków poziomych w ogóle.

  • 30. Data: 2022-03-08 11:33:36
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 08-03-2022 o 11:24, Tomasz pisze:

    > Czy ja coś takiego napisałem?
    >
    > P-13 bez A-7 nie nakazuje ustąpienia nigdzie.

    Ale ja nigdzie nie pytałem o P-13, pytałem o Twoje jedno konkretne
    zdanie o dw.

    Czytaj cytaty, moje wypowiedzi odnoszą się do tego, co zacytowałem, a
    nie do czyjegoś wrażenia z ogólnej dyskusji.

    W tym przypadku cytat był bardzo precyzyjny.