  • Data: 2021-05-30 15:58:12
    Temat: Re: PC bez x86_64
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 30/05/2021 15:33, Mateusz Bogusz wrote:
    > Przypuszczam, że nawet nie wiesz że sam czasami korzystasz :-) -
    > https://www.mono-project.com/docs/about-mono/showcas
    e/companies-using-mono/

    To te całe 5%?

    > Sam C# jest 4/5 w zależności od rankingu (z ciekawości Visual Basic tuż
    > za nim).

    Czyli poważna firma nie ruszy trupa kijem, do nowego projektu.

    > Jeżeli to oznacza że "nikt tego nie używa", to nieźle wykosiłeś całą
    > litanię innych popularnych języków.

    Wiadomo 1/20 rynku jezyku to nie w kij dmuchał, to już fujarka ;)

    > Platforma .NET i .NET Core zajmuje 2 i 3 miejsce w popularności
    > stackoverflow -
    > https://insights.stackoverflow.com/survey/2020#techn
    ology-programming-scripting-and-markup-languages-all
    -respondents

    Pomiar popularności jezyków zawsze jest kłopotem, ale nie spodziewam się
    aby pytania "jak napisać helloworld" przekładały się na faktyczne
    znaczenie języka. Ktos nawet sugerował, że popularnośc czegoś na
    stackoverflow świadczy o kiepksiej jakości programistach lub trudnym
    języku. Ponieważ C# jest trywialny, to ...

    > Wspomnę tylko że Unity 3D czy Xamarin z tej listy opierają się na Mono
    > (który to nawiasem zostanie zunifikowany z oryginałem w wersji .NET 6).

    Jestem przekonany że i tak przegra z COBOLem. Na którym bangla pewnie
    połowa krytycznych aplikacji na świecie. Fakt, na stacku ani śladu.

    > Jaki związek ma Go, Java i Microsoft?

    Wszystkie zależne są od jakiegoś świra na stanowisku CEO.