  • Data: 2009-01-29 16:50:15
    Temat: Re: PC jako pamięć masowa USB?
    Od: "MarlonB" <z...@w...kon> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciek "Babcia" Dobosz" <b...@j...org.pl> napisał w
    wiadomości news:etb3o4dh0c60vpi14s03rtku9kmc08tc09@4ax.com...

    > Jako protezę możesz zastosowac 2 rzeczy:
    >
    > 1. Dysk w kieszeni i przejściówka USB<>SATA czy USB<>IDE. Albo jakiś
    > dysk przenośny z własną stacją dokującą wkładaną do komutera i ze
    > złączem USB gdy satcji nie ma.
    >
    > 2. Poszukać czegoś co bywa zwane USB link. O coś takiego - przykład
    > tylko:
    > http://www.allegro.pl/item533817505_polacz_komputery
    _kablem_usb_link_dziala_z_vista.html

    > A czemu nie może to być kable sieciowy tylko koniecznei USB? Przeciez
    > wystaczyłaby zwykły kawąłek skrosowanej (albo i nie jak nowsze karty)
    > i udostępnieni udziału. No i szybciej raczej niżna USB.

    Dzięki, ale nie chodzi o obejście tego problemu. To jakby cel sam w sobie :)

    Chociaż podsunąłeś mi pewien pomysł, a mianowicie podłączenie dysku
    przejściówką IDE<>2xUSB :) Choć to raczej też niemożliwe... Chodzi o prace
    na dysku jednocześnie, przy czym przynajmniej jeden PC musi widzieć dysk
    jako pamięć masowa (identycznie jakby to był pendrive lub dysk przenośny) -
    drugi niekoniecznie.

    Pozdro.

    M.