  • Data: 2021-11-20 17:15:30
    Temat: Re: PCI-E 1x RAID1 poszukiwany hardware raid
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11/8/21 21:15, pioruns wrote:

    > Jakie polecacie karty sprzetowe do RAID1 na PCI-E 1x? Moga byc drogie,
    > byleby dzialaly lepiej od windowsowego soft raidu.

    Tak na szybko pomijając wszelkie HBA to pamiętam tylko jeden sprzętowy
    RAID fizycznie przycięty do PCIEx1 - Adaptec 6405E. Koniecznie ten bo
    już np. 6805E jest AFAIR x4.
    Taniej i lepiej może się okazać zamontowanie risera x1 z szerszym
    gniazdem i obsadzeniem dowolnego sprzętowego RAID.
    Zaznaczam, że nie przeczytałem całego wątku także nie wiem co było polecane.

    --