    Subject: Re: PLAY - Na Kartę 2.1 (Fakt i takie tam)
    From: xxx <x...@x...xxx>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Date: Tue, 04 Apr 2023 18:25:58 +0200

    r...@k...pl explained :
    > Ułomna sieć, ale coś napadło mnie z niej skorzystać.
    >
    > Przenieśli mi nr do Na Kartę 2.1. Oczywiście szczegółów w Play24 nie ma (i
    > tak lepiej niż miesiąc temu, gdzie pod szczegółami miałem błąd 404).

    Nie przenieśli tylko Redbull mobile jako marka wycofała się z Play stąd
    musieli zmienić nazwy taryf.
    Sie ma na kartę PL to teraz Play na kartę 2.1 PL, a siema to play na
    kartę 2.1
    > I tu mam pytanie: czy w tej 2.1 jest lejek? Mam ważność do maja 2024
    > (oczywiście nie wiem czemu :)
    Nic się nie zmienia więc w taryfach rbm zawsze był lejek więc i w tej
    taryfie masz normalnie lejek
    Pewnie masz taryfę siema pl, tam jest roczna ważność konta po każdym
    doładowaniu od 5zł stąd pewnie tyle ważne.

    > A dwa -- jakim kodem można przejść na taryfę Fakt? W Play24 mam "taryfa nie
    > może być chwilowo zmieniona", a konsultant twierdził 3 dni temu, że jest w
    > trakcie zmiany na Fakt. Tylko, że widać nie udało się.

    Do faktu kodem można przejść tylko z dwóch taryf Play, z play na kartę
    0zł w play i play na kartę rok ważności konta więc jeśli chcesz przejść
    kodem musisz najpierw przejść na te taryfy kodem *163*2# albo *163*6#
    Wtedy dopiero z tych taryf klepiesz kod na fakt *163*12#
    Często na te taryfy z innych się nie da więc gdyby się nie dało to
    przeskocz na formuła play na kartę *163*10# i potem pnk lub pnk rwk i
    potem już fakt.