    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: POCO F4
    Date: Wed, 9 Aug 2023 01:14:27 +0200
    <u94ca9$2jv$1$Eneuel@news.chmurka.net> <u95e8p$1innv$2@dont-email.me>
    <u96jie$e08$1$Eneuel@news.chmurka.net> <u98ks1$24v6f$2@dont-email.me>
    <u98ut2$26sa2$1@dont-email.me> <u9aktt$2j5u7$4@dont-email.me>
    <u9bs0r$m9d$1$Eneuel@news.chmurka.net> <u9frvr$3n08l$3@dont-email.me>
    <uaekoa$h09$3$Eneuel@news.chmurka.net> <uaiho5$17mbu$3@dont-email.me>
    <uaj83i$1b77a$1@dont-email.me> <uani78$258kd$1@dont-email.me>
    <uaocsh$2aqbc$1@dont-email.me> <uaojfr$2cp6a$3@dont-email.me>
    <uaoo8l$2dr4o$1@dont-email.me> <uasprr$39go4$2@dont-email.me>
    <uati9g$3e59h$1@dont-email.me>
    <17p0wfde1p6dv.1q1nvqlbd3m0q$.dlg@40tude.net>
    <uau2pb$3gqv0$1@dont-email.me>

    On Tue, 8 Aug 2023 20:49:51 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > Wyjdę.
    > Teraz barowa ;) jest dziwnie niezmienna.
    > Jestem teraz nie parterze Krętej, lecz na
    > czwartym Pogodnej -- nadal mam 995hPa i 76m...

    Dziwi mnie, ze w budynku łapiesz pozycje, ale nie wierzylbym jej tak
    do konca.
    Poza budynkiem tez slabo, bo odbicia od budynkow.

> [...]
    > mnie na Pogodnej trzeba dodać około 7.5 metra...
    >
    > Tymczasem na Pogodnej mam pozycję na 4 kreski
    > N53°07'01"
    > E23°08'35"
    > i nadal mam 995hPa i nadal 76m...

    > Co najmniej dwie. ;)

    > Owszem! -- dlatego wg mnie zegarki mogłyby być ręcznie kalibrowane.
    > Wystarczy powiedzieć zegarkowi, że człek jest na gruncie, gdy zegarek
    > złapie wiarygodne położenie... Ale tej kalibracji nie widzę w tym
    > zegarku...
    >
    > Po przeliczeniu (na Pogodnej) wychodziło właśnie tyle:
    ryjskie/8426017

    > W mieszkaniu temperatura jest stała.
    > (stacja stoi w garderobie -- służy do mierzenia wilgotności w garażu)

    Bardzo stala? U mnie bylo ze 28, teraz ze 20.
    Zegarek trzymaj na reku - to bedzie w miare stała, ok 30C.

    > Owszem -- zwłaszcza wówczas, gdy różne instytuty podają różnie...
    > Problem w rtm, że po uniesieniu o jakieś 7 metrów -- nadal jestem
    > na 995hPa i 76 metrów... ;)

    7m to okolo 1hPa, moze potrzebujesz 8m.
    A lepiej 30m - to zobaczysz.

    > JEST!!!! Właśnie teraz!!! 995hPa, ale 152 metry!!!
    >
    > Grunt to 144m -- do tego trzeba dodać 4 piętra, parter
    > i wyro, na którym spoczywam...
    >
    > Wg zegarka:
    > N53°07'00"
    > E23°08'33"
    >
    > Wg RN9p:
    > N53°07'00"
    > E23°08'33"
    > Wys 190m
    > Wys (MSL) 159m
    > MSL -- Mean Sea Level

    No i mamy te 31m undulacji.

    > 1011 hPa
    >
    > Zegarek -- 995hPa i 150m, czyli 1012.7hPa
    > https://stacje-pogody.pl/cisnienie.php
    >
    > Trochę słabo pasuje...

    To sie zmienia, wiec zobacz jutro.

    > Zależy gdzie. ;) https://www.wysokosciomierz.pl/#
    > https://www.wysokosc.mapa.info.pl

    Na "progu pasa". To chyba male, aeroklubowe lotnisko - pojedz, popros,
    to ci pokażą

    > Wg RN9p:
    > N53°07'00"
    > E23°08'33"
    > Wys 189.8m
    > Wys (MSL) 157.8m

    no prosze - ubylo 20 cm :-)

    > Wg zegarka:
    > N53°07'00"
    > E23°08'34"
    > 995hPa i 146m

    A wczesniej wysokosci nie było ... nie podałes, czy zlapal fixa 3D?

    J.